سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:قدری درباره اسکوچیچ و تیم ملی تند حرف زدم و این موضوع را می‌پذیرم.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرهاد مجیدی سر مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اعتراف می‌کنم و می‌پذیرم درباره تیم ملی فوتبال قدری تند صحبت کردم. ناراحتی بازیکنان بعد از پیروزی در رختکن مزید بر علت شد تا از اسکوچیچ بخواهم ناراحتی من را طور دیگری فرض کنند. در عالم مربیگری می‌دانم که در فوتبال حرفه‌ای نباید در کار سرمربی دخالت کرد و من برای اسکوچیچ احترام قائل هستم. او اختیار دارد چیدمان تیمش را هر طور که می‌خواهد بگذارد.

مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با هوادار انتقاداتی تندی علیه اسکوچیچ بابت استفاده نکردن از سیاوش یزدانی در دفاع وسط تیم ملی مطرح کرد و حتی گفته شد که این مربی به کمیته انضباطی دعوت شد، اما باشگاه استقلال اعلام کرد که ابلاغیه‌ای در این باره دریافت نکرده است.

رابطه دوستانه‌ای با اسکوچیچ دارم

امیدوارم نگاه اسکوچیچ به استقلال شان بالاتری داشته باشد. چندین بار از سرمربی تیم ملی حمایت کردم و رابطه دوستانه‌ای با اسکوچیچ دارم. تیم استقلال صدر جدول است و از او می‌خواهم نظر او درباره استقلال بالاتر از این باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارد جز پرچم ایران

اسکوچیچ برای بازی با تیم‌های ملی عراق و امارات از استقلال ۳ نفر دعوت کرده بود که ۲ نفر از آن‌ها به علت ابتلا به ویروس کرونا از لیست تیم ملی خط خوردند و همین موضوع باعث اعتراض مجیدی به لیست تیم ملی شد.

نتوانستیم بازیکن برزیلی را جذب کنیم

تیم فوتبال پیکان در نیم فصل اول بازی‌های خوبی انجام داده و فرصت اشتباه نداریم و باید خیلی باهوش بازی کنیم. بازی بسیار سختی است و از بازیکنانم تشکر می‌کنم با وضعیت بدنی در دیدار قبلی موفق بودند و امیدوارم در بازی فردا هم تلاش خود را به کار بگیرند. یک هافبک برزیلی مد نظرمان بود و باشگاه خیلی تلاش کرد آن را جذب کند که این اتفاق رخ نداد. نام جدید یک بازیکن را ارائه دادم و امیدوارم جذب این بازیکن انجام شود.

تیم فوتبال استقلال تهران چندی پیش با عزیزبک آمانوف بازیکن ملی پوش تیم فوتبال ازبکستان وارد مذاکره شده و با این بازیکن به توافقاتی دست پیدا کرد. آمانوف قرار است فردا به ایران آمده تا بازی استقلال برابر پیکان را از نزدیک تماشا کند.

از آمانوف شناخت کاملی دارم

از بازیکن ازبکی شناخت دارم و بازی‌های ازبکستان را می‌دیدم. آمانوف بازیکن خوبی است و امیدوارم به ما کمک کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین نقل و انتقالات خود موفق شد صالح حردانی بازیکن سابق فولاد خوزستان را به خدمت بگیرد. مجیدی درباره جذب صالح حردانی و اینکه فردا می‌تواند بازی کند صحبت‌هایی انجام داد.


بیشتر بخوانید


حردانی به بازی فردا برابر پیکان می‌رسد

صالح حردانی به بازی فردا می‌رسد و باشگاه اعلام کرده او می‌تواند بازی کند. همچنین عارف آقاسی جزء خروجی‌های ما نبود. یک ماه پیش با ما صحبت کرد و به خاطر مسائل روحی و روانی در نظر داشت کنار خانواده اش باشد و ما هم موافقت کردیم. نسبت به پست‌هایی که لازم داشتیم بازیکن جدید جذب کردیم.

فابیو جانواریو بازیکن برزیلی سابق تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته به ایران آمد و با مدیرعامل این باشگاه صحبت‌هایی انجام داد. همچنین جانواریو قرار است امروز در تمرینات استقلال حاضر شده و علاوه بر تماشای تمرینات تیم، صحبت‌هایی با فرهاد مجیدی داشته باشد.

خوشحالم جانواریو امروز به تمرینات تیم می‌آید

خوشحال هستم که جانواریو امروز بعدازظهر به تمرین ما می‌آید و درباره برهانی هم باید بگویم در عرصه مربیگری خوب بوده و امیدوارم در پست جدیدش موفق باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
جان بازنشسته
آخرین اخبار