مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال برای بیش از ۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حسین دشتی گفت: امسال هزار مددجو از طریق طرح راهبری شغلی وارد عرصه کار و اشتغال شدند و کمیته امداد بسته‌های تشویقی مناسبی را برای کارفرمایان همکار با این نهاد در نظر گرفته و به ازای بکارگیری هر یک از مددجویان توسط کارفرمایان یک میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به کارفرما پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل می‌گوید: امسال ۲۳۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت پوشش این نهاد و اقشار آسیب‌پذیر در استان اردبیل پرداخت شد.

دشتی گفت: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلند مدت به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل اعطا می‌شود.

او خواستار سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت شد و گفت: با افزایش سپرده‌گذاری در این صندوق تعداد بیشتری از نیازمندان مالی در استان اردبیل می‌توانند از مزایای تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل بر ایجاد اشتغال افراد زیرپوشش این نهاد حمایتی با ارائه تسهیلات اشتغال خانگی و خرد در استان اشاره کرد و گفت: تسهیلات اشتغال‌زا به طرح‌های توجیه‌دار قابل برگشت و همچنین دریافت تضامین بانکی معتبر از افراد پرداخت می‌شود.

دشتی می‌گوید: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت حداقل ۲ سال به عهده کمیته امداد است.

۴۱ هزار و ۴۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.