رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:کمیته‌های تخصصی پیرامون موضوعات مبتلابه دستگاه قضایی با حضور نخبگانی از حوزه و دانشگاه تشکیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الاسلام و المسلمین جعفری گفت: تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز در دستگاه قضایی و دادگستری‌ها یک ضرورت و نیاز است، در سایر قوا با عناوین مختلف دیگر این هیأت‌ها وجود داشته و دارد که در طی سالیان اخیر با تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله) مبنی بر مردم داری و رابطه هر چه نزدیکتر با مردم، با استفاده از خرد جمعی صاحبنظران در قالب این هیأت‌ها هر چه بهتر و بیشتر بر این امور و اهداف عالی آن جامه عمل پوشانده شده است.

به گفته او باید اول با تلاش در جهت انقلابی نمودن فعالیت‌ها و حرکت‌ها متناسب با گام دوم انقلاب و دوم در رابطه با عدالت باید با برطرف نمودن ضعف‌های ساختاری و زیربنایی به نقطه قابل قبول برسیم و حرکت در مسیر حق و عدالت از سوی مسؤولان در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها معطوف گردد.

 مقرر شد جلسات هیأت به صورت مستمر و منظم تشکیل شود و کمیته‌های تخصصی پیرامون موضوعات مبتلابه دستگاه قضایی با ضرورت دسته بندی و با حضور نخبگانی از حوزه و دانشگاه و سایر اقشار نخبه جامعه نیز تشکیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار