سایت لیورپول در مطلبی نوشت به دنبال رفع موانع برای انتقال رونالدو به این تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از سایت لیورپول، تیم فوتبال لیورپول باید بر موانع نقل و انتقالات کریستیانو رونالدو غلبه کند تا بتواند پشتیبان ایده آل ۲۵ میلیون پوندی فابینیو را به دست آورد.

لیورپول بی سر و صدا به دنبال رفع مشکل تیم خود است، اما کریستیانو رونالدو در مسیر انتقال است تا تنها حفره باقی مانده را برطرف کند. این عمق ترکیب بود که لیورپول را در این فصل شکست داد. احتمالات آن‌ها قبل از ضربه زدن به توپ نادیده گرفته می‌شد و بسیاری از کارشناسان حتی آن‌ها را خارج از چهار تیم برتر قرار می‌دادند، همه این‌ها به دلیل ضعف تیم اول بود. شش ماه بعد، آن‌ها تنها تیمی هستند که می‌توانند نبرد را در مقابل من سیتی ببرند و همچنان در چهار جبهه رقابت کنند.

نقل و انتقالات تابستانی برای کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو به این مسئله کمک کرد، اما هیچ کدام به سقف هزینه‌های مالی منچستریونایتد و چلسی نزدیک نشده‌اند. در همین حال، لیورپول عمق کمتری را به نمایش گذاشته است، با افرادی مانند کوستاس تسیمیکاس، روبرتو فیرمینو و حتی الکس اوکسلید-چمبرلین که انتظارات را برای کمک به این کمپین نادیده می‌گیرند. این تیم حتی در غیاب محمد صلاح و سادیو مانه رکورد بی‌عیب و نقصی را به ثبت رسانده است،

با این حال، بازیکن برزیلی یکی از دو نقطه فشار باقی مانده در مورد عمق تیم است. خط مقدم با آمدن لوئیس دیاز در ژانویه تقویت شده است و انتقال تابستانی برای ابراهیما کوناته، پوشش با کیفیتی را در قلب دفاع برای سال‌های آینده تضمین کرده است. دفاع راست و هافبک دفاعی اکنون تنها مناطقی هستند که لیورپول را تهدید می‌کنند. 

فابینیو در پست خود یکی از بهترین‌های جهان است و هر زمان که در دسترس باشد به درستی بازی می‌کند، اما لیورپول کمبود پوشش نگران کننده‌ای دارد. در صورت مصدومیت، یورگن کلوپ عملا دو گزینه دارد.

رونالدو که زمانی برای اسپورتینگ بازی می‌کرد، می‌تواند به تسهیل چنین حرکتی در آینده کمک کند. پالهینیا قبلا در مورد اینکه چگونه مهاجم منچستریونایتد در انجام وظایف بین‌المللی به او کمک کرده است، صحبت کرده است:کریستیانو رونالدو همیشه به من آرامش می‌داد. از بچگی عادت داشتم او را در تلویزیون ببینم، اما حضور در مقابل او، اولین ارتباط من را واقعی‌تر کرد. حضور در تیم ملی در کنار او مایه افتخار هر بازیکنی است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار