همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵ طرح در شازند به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار مرکزی ۵ طرح در شهرستان شازند افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این ۵ طرح که برای آن‌ها اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال صرف شده از جمله ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجری شهرستان شازند است.

یحیی رمضانی فرماندار شهرستان شازند با بیان اینکه این ۹۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان به افتتاح می‌شود اعتبارات را به صورت زیر تشریح کرد.

از مجموع این اعتبارات، ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای ۸۵ طرح عمرانی و اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ۷ طرح اقتصادی هزینه شده است.

فرماندار شهرستان شازند گفت: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ طرح نیز در ایام الله دهه فجر آغاز و به واسطه بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی زمینه اشتغال، ۲۰۰ نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، دیدار با خانواده معظم شهدا در روستای حصار، افتتاح سالن ورزشی خیرساز، افتتاح پنل خورشیدی در روستای حصار، افتتاح پنل خورشیدی در روستای باغ بر آفتاب و بازدید از شرکت حلال پویان از برنامه‌های اکرمی معاون استاندار به شهرستان شازند بود.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جریان افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در دهه مبارک فجر بخوبی توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند، گفت: اجرای برنامه‌های دهه فجر باید منجر به تقویت همبستگی ملی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.