سرپرست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : بیش از ۴٠ میلیارد تومان این شرکت از اپراتور‌های تلفن همراه، ادارات، سازمان‌ها و مردم طلب دارد و طی امسال ۸٠ میلیارد تومان برای توسعه شبکه مخابراتی استان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- حمیدرضا امیری گفت : ۱۳سایت تلفن همراه جدید در استان راه‌اندازی شده، ۶٠ سایت تلفن همراه به ۳G و ۴G ارتقاء یافته است.

به گفته سرپرست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه ۱۲٠ کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده، فیبرنوری خانگی در ۵ نقطه استان از جمله شهر پاوه به اجرا درآمده و در ۳ شهرک صنعتی فیبرنوری اجرا کرده ایم که بسیار به صنعتگران و تولیدکنندگان کمک خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری عظیمی در بحث فیبر نوری انجام شده و سال آینده شاهد توسعه خوبی در این بخش خواهیم بود.

در امسال ۸٠ میلیارد تومان برای توسعه شبکه مخابراتی استان هزینه و ۱۶ هزار ADSL و ۸ هزار و ۵٠٠ خط تلفن ثابت در استان دایر شده است.

در امسال توسعه ارتباطات روستایی برای ۶۲ روستا در دست اجراست و در سال آینده ۶۳ روستا در دستورکار قرارخواهند گرفت که توسط ۸ سایت پوشش داده خواهند شد.

سرقت تجهیزات و سیم‌های مخابراتی، در استان کرمانشاه نسبت به میانگین کشور، کمتر است این موضوع ما را آزار می‌دهد، اما اجازه نداده‌ایم خلل چندانی در خدمات ما وارد کند.

 بیش از ۴٠ میلیارد تومانی این شرکت از اپراتور‌های تلفن همراه، ادارات و سازمان‌ها و مردم دارد اگر این بدهی‌ها به موقع پرداخت شوند در توسعه فعالیت‌های ما مؤثر خواهد بود.

پوشش اینترنت ۴G در جاده‌های استان کرمانشاه نسبت به بسیاری از استان‌ها بهتر است.

از مردم درخواست می شود از اینترنت ثابت بیشتر استفاده کنند، چون هم برای مردم و هم دولت کم‌هزینه‌تر است تا پایان دولت سیزدهم ۲٠ میلیون پورت پرظرفیت به مردم واگذار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.