نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیازمند اعتبارات جدید هستیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اسماعیل حسین زهی گفت: وضعیت راه‌های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان مطلوب نیست و بسیاری از پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار روند کندی را سپری می‌کنند.

او  به کمبود ماشین آلات راهداری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت زیاد استان و کمبود ماشین آلات ادارات تابعه سازمان راهداری جهت خدمات دهی مناسب نیاز به امکانات و ماشین آلات مجهز داریم.

به گفته نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس  بخشی از محور مواصلاتی دومک به چاه احمد (شهرستان زاهدان) به صورت مشارکتی توسط ساکنین منطقه احداث شده است که هم اکنون در معرض تخریب و مستهلک شدن قرار دارد.

او می گوید: محور مواصلاتی خاش به پشتکوه و محور مواصلاتی خاش به تمندان نیاز به روکش آسفالت دارد و ۱۰ هزار تن قیر، جهت اسفالت پروژه‌های فوق الذکر، نیاز است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد در مجلس گفت: افزایش سهمیه قیر به پروژه‌های روکش آسفالت بالاخص محورهای زاهدان خاش و خاش سراوان به میزان حداقل ۵۰۰۰ تن ضروری است.

به گفته او هزینه بازسازی ماشین آلات برای بهبود عملکرد از طریق تخصیص اعتبارات جدید باید تأمین شود همچنین در حال رایزنی برای صدور مجوز خرید ۴ دستگاه لودر هستیم.

حسین زهی گفت: افزایش اعتبار برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی با توجه به افزایش بی سابقه تصادفات جاده‌ای به وزیر راه پیشنهاد شده است که امیدواریم موافقت شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.