سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: پس از پایان مرحله نخست، در پلی‌آف شاهد یک ماراتن خواهیم بود و تمامی تیم‌های حاضر در پلی‌آف توان پیروزی مقابل یکدیگر را دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - رحمان محمدی‌راد گفت: اگر خیال می‌کردم یک بازی آسان در پیش داریم شاید ترکیب دیگری را به زمین می‌فرستادم، اما تیممان در شرایطی قرار گرفته که تمامی بازیکنان خسته شده‌اند.

او گفت: ساختن روحیه و انگیزه برای بازیکنان دشوار است، اما خوشحالم که بازیکنانی در اختیار دارم که از لحاظ ذهنی به حدی قوی هستند که ایستادن مقابل هر تیمی را پذیرفته‌اند و بسیار خوب بازی می‌کنند.

به گفته او پس از این بازی سخت، بخش ماراتونی و مهم لیگ هنوز از راه نرسیده، آن‌ها در همه بازی‌ها مانند بازی امروز برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

مجتبی میرزاجانپور که فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت بسیاری از بازی‌های لیگ را از دست داد در بازی امروز هم دچار یک مصدومیت شد.

محمدی‌راد می‌گوید: مصدومیت میرزاجانپور جدی نیست، او دچار گرفتگی عضله ران شده و به نظر می‌رسد مشکل خاصی نداشته باشد. به‌خاطر بازی‌های زیاد و دشوار این اتفاقات طبیعی است.

همچنین فرهاد قائمی امروز در لیست سپاهان نبود و طبق اعلام کادرفنی سپاهان، وی از ناحیه کمر مصدوم شده و درگیر اسپاسم عضلانی است. ضمن اینکه سپاهان امیدوار است او تا هفته آینده به تمرینات تیمی برگردد.

او معتقد است: بعد از این دو هفته یک شرایط مساوی برای هشت تیم صعود کرده به پلی‌آف ایجاد خواهد شد نتایج لیگ امسال نشان‌دهنده این است که تیم‌ها قدرت پیروزی مقابل یکدیگر را دارا هستند و باید منتظر تماشای یک پلی‌آف جذاب باشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.