رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان از توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه فجر میان کم برخورداران این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  محمد رضا مطوری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان گفت: به مناسبت دهه فجر بسته‌های کمک معیشتی با هدف محرومیت زدایی میان ۲۵۰ خانواده از زیر پوششان این اداره در آبادان توزیع شد و تلاش‌ها بر این است تا با توجه به وضعیت جدید کرونا در این شهرستان توجه بیشتری به مددجویان و محرومان منطقه شود.

به گفته این مسئول، کمیته امداد امام خمینی آبادان از آغاز امسال تا کنون حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی با هزینه ایی بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال را میان کم برخورداران این شهرستان توزیع کرده است.

مطوری منابع تامین بسته‌های کمک معیشتی را کمیته امداد، کمک‌های خیرین و موسسات خیریه اعلام کرد.

حجت الاسلام سیلاوی، امام جمعه چویبده نیز کمک رسانی به محرومان در ماه رجب به ویژه در اوج گیری دوباره کرونا و رکود برخی مشاغل کاری پسندیده خواند.

او با بیان اینکه کمیته امداد همواره به صورت مستمر در این شهرستان در حال خدمت رسانی به افراد بی بضاعت است از کمک‌ها و حضور در صحنه خیرین، ستاد فرمان امام، بسیج و دفتر امام جمعه در این راه به کمیته امداد آبادان خبر داد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.