قادری گفت: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور خدمات مستمری دریافت می‌کنند و تعداد قابل توجهی نیز پشت نوبت دریافت مستمری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به اینکه میزان مستمری برای مددجویان کافی نیست، خدماتی بعنوان کمک موردی برای آنان در نظر گرفته شده است.

علی محمد قادری امروز در نشست شورای اداری استان ایلام گفت: بدلیل اینکه ایلام یکی از استان مهم محسوب می‌شود، برنامه داریم کمک‌های موردی به این استان را تقویت و ظرف ۲ هفته آینده کمک موردی به استان ایلام تخصیص یابد.

رییس سازمان بهزیستی کشورگفت: وسایل کمک توانبخشی مشمول تورم شده است، اما تدابیر لازم برای کمک رسانی به مددجویان اتخاذ شده که می‌توان از مجموعه شرکت و اموال تملیکی استفاده کنیم.

قادری گفت: تمامی خدمات باید متناسب با اقلیم، آمایش سرزمینی و نوع معلولیت‌ها در استان اجرا و مقرر شده با بهره گیری از ظرفیت‌های کارکنان استانی و شهرستانی دستورالعمل‌ها تدوین شود.

دیدار با استاندار، شرکت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مرکز آسیب‌های اجتماعی شهر ایلام از برنامه‌های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.