رئیس بیمارستان قلب بوشهر:

خیرین ۸۸۰ میلیون تومان به بیمارستان قلب بوشهر کمک کرده‌اند

رئیس بیمارستان قلب بوشهر گفت: خیرین حوزه سلامت در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۸۸۰ میلیون تومان به بیمارستان تخصصی قلب بوشهر کمک کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- دکتر اصغر بحرانی، رئیس بیمارستان قلب بوشهر با ابراز قدردانی از حضور ارزشمند خیرین در حوزه سلامت بیان کرد: همت والای خیرین سلامت موجب شد تا گام‌های مهمی در راستای بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی بیمارستان قلب بوشهر برداشته شود.

وی افزود: خرید و نصب ۳ دستگاه دی. سی. شوک با ارزش ۶۵۰ میلیون تومان یکی از خدمات مهم و ارزشمندی بود که در زمینه ارتقا تجهیزات درمانی بیمارستان قلب از سوی خیرین تأمین اعتبار و خریداری شد.

رئیس بیمارستان قلب بوشهر ادامه داد: خرید و نصب ۶ تشک مواج با مبلغی بالغ بر ۱۴۳ میلیون تومان نیز یکی دیگر از اقدامات مهم خیرین سلامت برای این مرکز آموزشی درمانی بود.

بحرانی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیرین سلامت با خرید ۵ دستگاه ساکشن جراحی باارزشی بالغ بر ۹۱ میلیون تومان بخشی از نیاز‌های زیرساختی اتاق عمل بیمارستان قلب را نیز برطرف ساختند.

وی با قدردانی از حضور و همراهی خیرین در حوزه سلامت به‌ویژه بیمارستان قلب بوشهر گفت: این تلاش‌های ارزشمند موجب افزایش کیفیت خدمات و در نتیجه افزایش رضایت مراجعین شده است.

رئیس بیمارستان قلب بوشهر افزود: تلاش ما بر این است که به‌وسیله نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، کیفیت خدمات درمانی خود را افزایش داده و نیز با افزایش فضای فیزیکی محیطی مطلوب و در شأن بیماران و همکاران زحمت‌کش خود فراهم آوریم.

دکتر بحرانی با استقبال از حضور فعال خیرین در حوزه سلامت استان بوشهر بیان کرد: برای پایان دادن به سفر‌های درمانی تخصصی قلب، نیازمند یاری همه مسئولان و به‌ویژه خیرین هستیم و در این راه از حضور این عزیزان برای توسعه بیمارستان قلب استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.