زارعی کوشا گفت:سپاه در همه ی عرصه ها پیشگام خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت زدایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - استاندار کردستان امروز در مراسم نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته های کمک معیشتی در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نهاد سپاه جزو ارزشمندترین نهاد‌های انقلابی است،گفت: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هرجایی از کشور نیاز به خدمت و کار جهادی بوده سپاه حضور موثر و پر رنگ داشته است.

زارعی کوشا با اشاره به نقش سپاه در استای خدمت به مردم،می گوید: همان گونه که سپاه در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرد امروز نیز در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت مومنانه فعالیت می‌کند.

او گفت: امیدواریم با انسجامی که میان مجموعه اجرایی استان و سپاه در دوره جدید به وجود آمده شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان باشیم.

استاندار کردستان توزیع کمک‌های مومنانه را گام مهمی در راستای جبران بخشی از مشکلات نیازمندان عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود که این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با جدیت بیشتر ادامه داشته باشد.

سپاه در تمامی عرصه‌ها پیشگام خدمت رسانی است

در هفدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط سپاه استان کردستان در میان افراد نیازمند توزیع شد.

در جریان برگزاری این مراسم و بر اساس اعلام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آزاد شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.