هفتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر

هفتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با اکران «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی و «موقعیت مهدی» به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» برگزار شد.
۱۷ / ۱۱ / ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
متأسفانه در آستانه‌ی جشنواره‌‌ی فیلم فجر 1400، شاهد آن هستیم که عده‌ای هنرمندان، به قوانین حجاب و عفاف در کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است بی‌اعتنا هستند، و در جشنواره‌ای که در فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌‌شود، و باید پاسدار ارزش‌های مقدس انقلاب و خون شهیدانش باشد با پوشش‌ها و رفتارهایی زشت و زننده، بدون رعایت حدود حجاب اسلامی جولان می‌دهند. بزرگ‌ترین هنر زن مسلمان مراعات حجاب فاطمی است و این افراد حتی اگر بهترین و ارزشی‌ترین نقش را هم بازی کنند، اما در دنیای واقعی این‌گونه پشت به ارزش‌های دینی نمایند، هرگز نمی‌توانند از دیدگاه اسلام هنرمند تلقی شوند. از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت انقلابی و مسئولان برگزاری جشنواره انتظار می‌رود که بدون تعارف و رودربایستی و با قاطعیت تمام، در مقابل این نفوذ فرهنگی که باعث الگوپذیری دختران و زنان این کشور و سوق دادن جامعه به‌سوی ولنگاری فرهنگی و شکسته شدن بنیان خانواده می شود بایستند، و از ادامه‌ی حضور این افراد در جشنواره و فرهنگ و هنر کشور جلوگیری به‌عمل آورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
خدا رو شکر امروز هم یک چادری بود
انگار جشنواره تیپ و مد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
دقت کردین تو جشنواره کرونا نیست همه کنار هم بدون ماسک عکس میگیرن ولی گفتن مرایم مذهبی ماه رجب باید با حدااقل افراد برگزار بشه.کرونا خیلی مذهبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
حکم خداوند(حجاب) رو به بازیگران که در نظر عموم هستن یادآوری کنید