امروز ۷ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق روستا‌های بخش شهداد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - داوود امان دادی،مدیر امور برق نواحی کرمان گفت: این پروژه‌ها مربوط به رفع حریم، اصلاح شبکه، تامین روشنایی ورودی روستاها، رفع افت ولتاژ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و جابه جایی یک دستگاه ترانس است و برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او در آیین افتتاح هم زمان این پروژه‌ها در روستای سالارآباد با تقدیر از بخشدار و امام جمعه شهداد گفت: اصلاح و تقویت شبکه توزیع و تامین روشنایی معابر ورودی روستا‌ها با توجه به توسعه منطقه گردشگری شهداد در اهداف برنامه‌ی استراتژیک پیش‌بینی شده و با تخصیص و تامین منابع انجام خواهد شد.

مدیر امور برق نواحی کرمان گفت: بالابردن ضریب اطمینان، کاهش خاموشی‌های ناخواسته و دسترسی آسان برای رفع معایب در زمان کوتاهتر و بهره‌برداری آسان‌تر از شبکه از اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

امان دادی گفته، تامین برق روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش شهداد به اتمام رسیده است و تامین روشنایی ورودی هفت روستا در بخش شهداد با حجم شبکه به طول ۱۰۰۰ متر در روستا‌های شورآباد، سالارآباد، همت آباد، ولی آباد اجرا و به بهره‌برداری رسید و روشنایی ورودی چند روستای دیگر برنامه‌ریزی شده که درصورت تامین منابع اجرا خواهند شد.

در بخش شهداد تعداد هشت هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت برق برخوردار می‌باشند که از این تعداد شش هزار و ۵۳۰ مشترک با تعرفه‌ خانگی هستند.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: توزیع برق ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار