استاندار خراسان رضوی از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری گفت: در وضعیت قرمز کرونایی کنونی باید از شیوه‌های بهداشتی مناسب استفاده شود تا هم مراسم بزرگداشت روز ۲۲ بهمن برگزار شود و در عین حال مقوله حفظ سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد.

 جدّیت و مراقبت بیشتر در اماکن مقدسه سراسر کشور مورد تاکید رییس جمهور است لذا این توقع وجود دارد که در حرم مطهر رضوی جلسه‌های بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پیگیری شود تا ضمن زیارت زائران، محدودیت‌ها و ملاحظات مرتبط با سلامت جامعه اعمال شود.

او گفت: اعمال محدودیت‌ها همچنان به صورت هوشمند مد نظر ستاد ملی و به تبع آن ستاد استانی است و دبیرخانه و دستگاه‌های مرتبط نیز این رویکرد را برای حفظ سلامت جامعه دقیق‌تر اجرا و پیگیری کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای این نوع محدودیت دستورالعمل‌های خاص خود را لازم دارد به‌عنوان مثال اگر مجموعه‌ای خواهان ادامه فعالیت است باید دستورالعمل ویژه آن تهیه شود تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت آن مجموعه ادامه پیدا کند.

نظری گفت: با توجه به عقب ماندن این استان در حوزه واکسیناسیون نیازمند اجرای یک سیاست گذاری مناسب هستیم تا این فاصله به میانگین کشوری خود برسد.

 

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.