معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۴۶ نفر مسافر در ۱۰ ماهه امسال در قالب ۲۰۷ هزار و ۸۴۶ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری گفت: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی در تعداد مسافر و ۲۴ درصدی در تعداد سفر را نشان می‌دهد.

او گفت:  همچنین بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری بوده و این تصمیم در مورد سرنشینان و مسافران اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های بین شهری نیز صدق می‌کند و تنها افرادی می‌توانند از وسایل حمل ونقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن همراه یا تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می‌شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶۳ شرکت، موسسه و شعب حمل و نقل مسافری , ۲ هزار و ۳۸۰ راننده مسافری فعال، ۹۵۲ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۵۲۶ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۸۰۳ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار