رییس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز گفت: نمایشگاه کتاب با ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان، هفت هزار جلد کتاب و با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در کتابخانه عمومی این شهرستان گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سمیه ایزدیار گفت: نمایشگاه کتاب که همه ساله از طرف مردم و دوست داران کتاب مورد استقبال قرار می‌گیرد ۲ سال به دلیل کرونا برگزار نشده بود و علاقمندان به کتاب از ما درخواست کردند که یک نمایشگاه کتاب را در این ایام دایر کنیم.

 رییس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز  با بیان اینکه ۲ روز از افتتاح نمایشگاه کتاب طی شده است، گفت: با وجود کرونا، مردم از این نمایشگاه استقبال خوبی کردند و فروش کتاب هم فوق العاده است.

او با اشاره به اینکه مسئول این نمایشگاه هفت هزار جلد کتاب را با تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی ارائه کرده است، گفت: کتاب‌های انگیزشی (روانشناسی) و رمان پر مخاطب‌ترین کتاب‌های است که در این نمایشگاه ارایه شده است و بیشتر مردم از این کتاب‌ها استقبال خوبی کردند.

ایزدیار به ارتباط و تعامل با مطالعه کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مواقع با افراد بازدیدکننده و علاقمندان به کتاب در مورد کتاب و انتخاب کتاب بهتر و مفید تعامل و راهنمایی می‌کنیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز می گوید: استقبال از کتاب کودک نیز در این نمایشگاه خوب است و خانواده‌ها هم می‌خواهند کودکانشان را از فضای مجازی خارج و به مطالعه و کتاب خوانی بیشتر سوق دهند.

مسئول نمایشگاه کتاب سقز هم هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان علاقمندان به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اعلام کرد.

هیوا مجیدی گفت: کتاب‌های کودک و نوجوان، رمان، تاریخی، روانشناسی، مذهبی، شعر و ادبیات و عناوین دیگر بیشتر به زبان‌های فارسی و کُردی در این نمایشگاه ارایه شده است.

نمایشگاه کتاب هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ و تا روز ۳۰ بهمن ماه امسال در سالن کتابخانه عمومی شهرستان سقز واقع در پارک مولوی کُرد دایر است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کتابخانه ، کتاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.