معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: قرارگاه امنیت غذایی در بلند مدت تاثیرات اساسی را در ثبات و تنظیم بازار خواهد گذاشت و باید برای نتیجه گرفتن از این قرارگاه تمامی دستگاه‌های متولی همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  سیدعلی موسوی   گفت: شاهد تغییرات در سبک زندگی مردم هستیم و باید واحد‌های تولید در کنار توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات اجتماعی در راستای بهره مندی بهتر از مواد غذایی اساسی قدم بردارند.

باید آموزش‌های لازم را جهت بازگردان مواد غذایی حذف شده به چرخه انجام دهیم و این موضوع نیاز به برنامه ریزی و کار بیشتر از سوی دستگاه‌های متولی دارد.

اگر می‌خواهیم به اقتصاد کلی کشورمان کمک کنیم استفاده از امکانات بومی هر منطقه ضروری به نظر می‌رسد.

در تمامی روستا‌های کشور رد پای جهاد سازندگی را در رفاه مدرسه سازی و راه سازی و بسیاری دیگر از موارد مشاهده می‌کنیم، اما به موضوع اشتغال، اقتصاد و تولید ثروت توجه آنچنانی نشده و مورد غفلت قرار گرفته است.

در این راستا در ۲ سال گذشته به فکر اشتغال و تولید ثروت در روستا‌ها هستیم و احداث واحد‌های تولیدی و صنایع تبدیلی از اصلی‌ترین تاکیدات شهرستان است که خوشبختانه عملیات احداث چند واحد نیز آغاز شده است.

با ساماندهی، نظارت و تولید بیشتر می‌توانیم در افزایش ثروت نقش ایفا کنیم و در این راستا قرارگاه امنیت غذایی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

پس از استقرار دولت جدید صبح زود جلسات قرارگاه تشکیل می‌شود که این موضوع نشان دهنده اهمیت این قرارگاه است.

  انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.