در دومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سمنان، دو اثر ملاقات خصوصی و ماهان روی پرده سینما می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان -  دومین روز از جشنواره فیلم فجر در سمنان با اکران دو فیلم "ملاقات خصوصی" و " ماهان" در سینما یادمان سمنان در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰، و ۲۱: ۳۰ کلید می‌خورد.

امید شمس یک کارگردان فیلم اولی است و مانند بسیاری از همتایان خود در سال‌های اخیر با فیلم «ملاقات خصوصی» نشان می‌دهد که از آن کارگردان‌های آینده‌دار سینمای ایران خواهد بود. او در ملاقات خصوصی یک عاشقانه را به تصویر کشیده که همتای آن در سینمای ایران وجود ندارد و طوری به مقوله مواد مخدر در لا به لای داستان عاشقانه‌اش می‌پردازد که هیچ کلیشه‌ای در کار نیست. اثر او برگرفته از یک داستان واقعی است و او توانسته از دل حوادث حقیقی و یک پرونده قضایی، فیلمی خلق کند که بتوان آن را یکی از بهترین آثار چند سال اخیر سینمای ایران دانست.

درا ین اثر هوتن شکیبا و پریناز ایزد یار ایفای نقش کردند.

ماهان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید شاه حاتمی محصول سال ۱۴۰۰ است. ماهان روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت‌ها می‌تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند، اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی قرار می‌دهد. در این اثر همایون ارشادی و رامین ناصر نصیر ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.