در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ده‌ها طرح عمرانی، خدماتی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  هتل تازه احداث آیدا، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در تبریز به بهره‌برداری رسید. این هتل، در ۳۵۰ متر عرصه و ۱۳۰۰ متر اعیان در قالب ۵ طبقه با ۱۵ واحد و گنجایش ۵۰ تخت احداث شده است.

 

در مراغه گازرسانی به ۱۶ روستا با ۳۶۴ خانوار و هزینه ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. همچنین، مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز دکتر بهلولی با صرف ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.


چندین طرح عمرانی، خدماتی در شهرستان ملکان افتتاح شد. این طرح‌ها شامل یک واحد کارگاه تولیدی تعاونی ویژه زنان در مبارک شهر، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری معابر روستا‌های قندهار، تورچی، محسن‌آباد و شیرین کند و همچنین افتتاح ساختمان مجتمع حمایتی بهزیستی بخش لیلان است که در مجموع برای آن‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

یک واحد تولیدی صنایع غذایی با ظرفیت ۵ هزار تن و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در ایلخچی به بهره‌برداری رسید. این واحد در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع با هزینه کرد ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و حمایت جهاد کشاورزی شهرستان افتتاح شد.

پل روی خط لوله گاز فشارقوی شهرک میلاد مرند با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و کلنگ ساخت خانه سالمندان «سرای مهر» شهرستان مرند در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع در شهرک میلاد به زمین زده شد.

هم‌زمان با دهه مبارک فجر، ویزیت رایگان گروه پزشکی در مسجد امام زمان (عج) شهر هریس به همت حوزه بسیج شهدای شهری سپاه ناحیه هریس و با همکاری شبکه بهداشت و درمان هریس انجام شد. در این برنامه بالغ بر ۲۰۰ نفر خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.

واحد پرواربندی بره با ظرفیت ۲۰۰ رأس در هوراند با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی افتتاح شد.

۲ طرح صنعتی در عجب‌شیر به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل کارخانه تولید روغن خودرو در زیربنایی بالغ‌بر ۳۰۰۰ متر بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر به‌صورت مستقیم و کارخانه پروتئین در زیربنایی بالغ‌بر ۳۰۰۰ متر بااعتبار ۲۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۸ نفر به‌صورت مستقیم است.

طرح مسیر گشایی و جدول‌گذاری در روستای لامشان بخش مرکزی هشترود به طول ۲۲۰ متر و هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۵ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.