امام جمعه فهرج گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم در گرو حفظ اقتدار در برخورد با متخلفان است و حمایت از نیرو‌های انتظامی یک وظیفه همگانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج با حضور در ستاد نیروی انتظامی شهرستان فهرج شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز را بدست ارازل و اوباش محکوم کرد و با اعلام حمایت قاطع از نیرو‌های خدوم، پرتلاش و جان بر کف نیروی انتظامی خواستار اصلاح و بررسی قانون بکار گیری سلاح در جهت حمایت از نیرو‌های انتظامی از مجلس شورای اسلامی شد.

آقاملایی گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم در گرو حفظ اقتدار در برخورد با متخلفان است و حمایت همه جانبه از نیرو‌های انتظامی یک وظیفه همگانی است.

امام جمعه فهرج ادامه داد: در حقیقت یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت و آسایش مردم است که این مهم با فداکاری‌های نیروی عزیز انتظامی تامین شده است که لازمه این امنیت و آسایش حمایت همه جانبه از برادران نیروی انتظامی کل کشور است.

امام جمعه فهرج با اعلام حمایت قاطع از نیرو‌های خدوم، پرتلاش و جان برکف نیروی انتظامی از مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به اصلاح و بررسی قانون بکار گیری سلاح در جهت حمایت از نیرو‌های انتظامی اقدام کنند.

شهید علی اکبر رنجبر از پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی شیراز بود که بامداد پنجشنبه ١۴ بهمن ماه ١۴٠٠ در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار