مدیرکل آموزش وپرورش فارس در دیدار با خانواده شهید رنجبر گفت: الگوسازی شهدا در جامعه می تواند دانش آموزان را با جنبه های اخلاقی رفتاری قهرمانان خود آشنا سازد بهمین خاطر شهدا باید بعنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمد خلیل عسکری در دیدار با خانواده شهید علی اکبر رنجبر از شهدای اخیر مدافع امنیت در شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و از ویژگی های بارز شهدا می توان اخلاق مداری، ایثار و ازخودگذشتگی یاد کرد.

او گفت: شهید رنجبر با اقتدا به سیدالشهدا جبهه مقاومت، شهید سلیمانی جامعه را متاثر از حرکت خود کرد و با رفتارش اخلاقمداری و مظلومیت را به نمایش گذاشت.

عسکری با دوفرزند این شهید نیز گفتگوی صمیمی داشت واز رشادت پدرشهیدشان تمجید کرد.

 در این دیدار تنی چند ازمعاونان و روسای ادارات داخلی اداره کل و رئیس ومعاونان ناحیه۴ آموزش و پرورش شیراز نیز حضور داشتند.

شهید علی اکبر رنجبر در ۱۳ بهمن ماه امسال در درگیری با اراذل و اوباش در بیدزرد شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از او دو فرزند به نام‌های طا‌ها ۱۳ ساله و کوثر ۸ ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
دیداردردی رادوانمیکندوای ازدل خانوادش فقط تقاص دردراآرام میکنداگرشما پیراهنتان میسوزدآنهاجگرشان. آیاخبرازدل بچهای یتیم داریدنه به ولانه. انتقام بگیرید
آخرین اخبار