مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه فجر با شرکت ۶۱ شطرنج باز از هشت شهرستان استان فارس به مدت یک روز در شهرستان کازرون برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - صمد محمودی رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون گفت: این مسابقات با رعایت شیوه نامه های های بهداشتی با حضور شطرنج بازان شهرستان های شیراز، کازرون ،رستم، کوهچنار،ممسنی ، فیروزآباد ، لامرد، کوار در سالن دانشکده فنی حرفه ای دختران کازرون برگزارشد.

او گفت: این مسابقات  در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار  و به نفرات برتر نشان و هدایایی داده شد که حسین ممتحن از شیراز مقام اول ،‌علی کوهپیما از ممسنی و حسین وکیلی از فیروزآباد دوم و سوم شدند.

محمودی گفت: مقام اول زیر ۱۲ سال به  رضا اردشیری از کازرون رسید و مقام اول زیر ۱۴ سال را امیرحسین خیر از کازرون کسب کرد و بانوی شطرنج باز رقیه ظفری نیا از ممسنی مقام برتر کسب کرد.

رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون گفت: مقام اول بالای ۵۰ سال را نادر خواجه از کازرون کسب کرد و مصطفی والی زاده  از کازرون  مقام دوم بالای ۵۰ سال را بدست آورد و مقام برتر بازیکن بدون ریتینگ را اردشیر جاوید قراچه از شیراز کسب کرد و مقام برتر به بانوی شطرنج باز ستایش محمدی رسید.

انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.