استاندار کرمانشاه گفت: نباید هیچ مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان ایجاد شود هرگونه مانعی بر سر راه فعالیت بخش خصوصی در استان را بر می‌داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری‌مقدم گفت : مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه در عمل حامی و پشتیبان بخش خصوصی است و از سرمایه‌گذاری این بخش در استان استقبال می‌کند.

به گفته استاندار کرمانشاه برای عبور از بحران بیکاری در استان کرمانشاه نیاز جدی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم و از فعالان این بخش می‌خواهیم که وارد میدان شوند و در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به دولت و مردم استان کمک کنند.

کرمانشاه زمانی مرکزیت غرب کشور را داشت، به واسطه مشکلاتی از قبیل جنگ تحمیلی و حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه از روند توسعه کشور عقب افتاد که باید تلاش کنیم این عقب افتادگی‌ها جبران شود.

از سرمایه‌گذاری مجموعه بیمارستان بیستون در استان قدردانی می کنیم و آن را نمونه عینیت بخشیدن به مرکزیت استان در غرب کشور می دانیم و از مسئولان این بیمارستان درخواست می شود در بخش‌های مرتبط با حوزه سلامت سرمایه گذاری بیشتری کنند.

 ۲ پروژه بیمارستان بیستون با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری و اشتغال پایدار ۴۵ نفر افتتاح شد انتظار داریم مسئولان بیمارستان بیستون سرمایه گذاری‌های بیشتری انجام دهند و در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان تلاش بیشتری کنند .

هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومانی برای اتاق عمل‌ها، سی سی یو و کلینیک چشم پزشکی

رئیس بیمارستان بیستون گفت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای اتاق عمل‌ها، سی سی یو و کلینیک چشم پزشکی بیمارستان هزینه شده که این هزینه فقط صرف ساخت و ساز مجموعه و ساختمان‌ها شده است.

شهرام شجاعی گفت : برای خرید تجهیزات مورد استفاده در اتاق‌های عمل‌ها و سی سی یو بیمارستان هم حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

کلینیک چشم پزشکی که دارای اتاق عمل‌های کلینیک چشم پزشکی و گردش هوای تازه و سالم است با همت دکتر «عارف تبار» تکمیل شده است.

در بخش سی سی یو اتاق‌های ایزوله و وی آی پی طراحی شده و همچنین از سیستم مانیتور مرکزی و امکانات پیشرفته‌ای که نیاز یک مرکز پیشرفته است، استفاده شده است.

با راه اندازی این ۲ طرح بیمارستانی حدود ۵۵ نفر اشتغالزایی شده و با ایجاد اتاق‌های عمل این عدد به ۱۰۰ نفر هم می‌رسد.

این مرکز با ظرفیت روزانه ۵۰۰ نفر آماده ارایه خدمات فوق تخصصی در منطقه و کشور‌های همسایه است.

خدمات کلینیک چشم پزشکی بیمارستان بیستون برای بیماران نادر بصورت کاملا رایگان و برای بیماران خاص و هشت انجمن زیرمجموعه با تخفیفات ویژه ارائه می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان بیستون کرمانشاه با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید

رئیس کلینیک تخصصی چشم پزشکی بیمارستان بیستون گفت: درمانگاه چشم پزشکی این بیمارستان که بزرگترین و مجهزترین درمانگاه چشم پزشکی استان است با تجهیزات تخصصی مدرن و کاملا پیشرفته راه‌اندازی شده است.

حمید آریایی تبار گفت: این مرکز شامل بخش‌های پلاسما درمانی، لیزر درمانی، لیزر اینزایمر، اتاق عمل‌های سرپایی و اتاق عمل‌های جراحی چشم است.

مجموعه پلاسما درمانی، تست‌های الکتروفیزیولوژیک چشم و لیزر‌های مگس پران floater از جمله تجهیزات و خدماتی است که تاکنون در استان وجود نداشت و اکنون در این مجموعه به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.