دبیر نخستین جشنواره استانی سرود فجر گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی سرود فجر، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمد رهنما گفت:  فراخوان جشنواره استانی سرود انقلابی فجر در سطح استانی و ملی  از سی‌اُم دی‌ماه تا سی‌اُم بهمن‌ماه اعلام می‌شودد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در نشانی اینترنتی http://www.festivalsorood.ir بارگذاری کنند.

 هیئتی سه‌نفره شامل اساتید نام‌آشنای حوزه گروه سرود موسیقی استان، آثار را ارزیابی خواهند کرد و از بین آثار بارگذاری شده حدود ۳۰ گروه برتر برای اجرای زنده دعوت می‌شوند.

منتخبین فقط از طریق داوری به جشنواره کشوری راه پیدا نمی‌کنند، پنج گروه برتر بلکه در سطح استان توسط داوران انتخاب می‌شوند و اجرای تلویزیونی نیم‌ساعته خواهند داشت که این برنامه از یکم تا پانزدهم فروردین‌ماه از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود و مردم آرای خود را اعلام کرده و یک گروه به‌عنوان منتخب آرای مردمی و دو گروه از سوی هیأت داوران انتخاب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

نخستین جشنواره استانی سرود فجردر ۱۲ موضوع کلیِ امید به آینده انقلاب و پیشرفت کشور، شخصیت‌های ملی مذهبی، نوجوان ایرانی آینده‌ساز ایران، کالای ایرانی اقتصاد مقاومتی و تولید، مقاومت و تمدن نوین اسلامی، مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار مقابله با کرونا، شهدای مدافع سلامتی، خانواده و جمعیت، بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت‌ها و عدالت پروری برگزار می‌شود و بخش ویژه جشنواره نیز به شخصیت و مکتب سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد که به صورت جداگانه داوری خواهد شد.

تاکنون ۸۳ گروه از استان برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کردند که امیدواریم افزایش پیدا کند تا بتوانیم در سطح ملی مانند همیشه پیشتاز باشیم و خوش بدرخشیم.

 بیست‌وهشتم فروردین ۱۴۰۱ و در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) آیین اختتامیه جشنواره استانی برگزارمی‌شود و منتخبین به جشنواره ملی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.