مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایوان به مناسبت ایام الله دهه فجر از نعمت گاز برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عباس شمس‌اللهی در آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی در ایوان با بیان اینکه روستای میوانه با ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است، گفت: برای گازرسانی به این روستا و ۱۸ واحد تولیدی شهرستان، بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا و واحد‌های تولیدی ۹ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است، گفت: علاوه بر روستای میوانه، ۱۰ واحد خدماتی و گرمایشی، یک مرغداری، ۴ گاوداری، یک گلخانه و ۲ واحد تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۱۵۸ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است، گفت: شهرستان ایوان دارای دو شهر و ۵۶ روستا می‌باشد که تاکنون هر دو شهر و ۵۵ روستا گازدار شده‌است و این شهرستان نیز یکی از مناطق سبز استان از نظر مصرف انرژی گاز می‌باشد.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه این شرکت در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری توجه ویژه‌ای به گازرسانی واحد‌های تولیدی و صنعتی داشته است، گفت: شرکت گاز استان ایلام امسال با ۱۶۴ پروژه به استقبال دهه فجر رفته که با حضور مسئولان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در شهرستان ایوان بیش از ۱۶ هزارو ۹۰۴ خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون ۱۰ هزارو ۶۵۷ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایوان نصب و ۳۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع اجراء شده است.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.