گابریل تان در رسانه خود نوشت: شاید اسکوچیچ اسم و رسم آنچنانی در دنیای فوتبال نداشته باشد اما با صعود تیمش، حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  گابریل تان، خبرنگار و مفسر شبکه ESPN گفت: مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران با نتایج مقتدرانه به سرعت طی شد.  ایران با تکیه بر بازیکنان شگفت انگیز خود مانند  مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده، با کسب نتایج مقتدرانه به موفقیت‌های متوالی دست یافت. 

استراتژی مشخص و سازماندهی مناسبی در هر بازی همان برگ برنده‌ای بود که تیم ملی ایران در بازی‌ها رو کرد و نتایج را به سود خود تصاحب کرد. این استراتژی ها توسط ستارگانی مانند  طارمی، آزمون و جهانبخش، تحت رهبری قدرتمند اسکوچیچ بر تاکتیک حریفان پیاده می‌شد. 

اسکوچیچ به شاخص هایی رسید که ستاره ها بالاترین کارایی را در تیم نشان دهند، اسکوچیچ شاید یک سرمربی بی نام و رسم در دنیای فوتبال باشد اما با روندی که تاکنون برای صعود تیمش به جام جهانی در پیش گرفته حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.  

ایران با بازیکنان شگفت انگیزش شانس صعود به دور دوم جام جهانی  را دارد. فکر کند.  تیم ملی ایران اکنون در سطح اول فوتبال آسیا قرار گرفته و فرصت کافی نیز برای برنامه ریزی دارد، این تیم برای پیشرفت فوتبال خود به جایگاه شایسته در دنیا باید به صعود فکر کند.در دنیا هم فکر کند.گرچه مواردی مانند قرعه کشی و گروه بندی حضور تیم‌ها در دور دوم را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما به نظر می‌رسد ایران با نقشه پیش خواهد رفت. 


بیشتر بخوانید

بازگشت طارمی به تمرینات تیم فوتبال پورتو


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار