به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، نشست‌ روایتگری انقلاب اسلامی با معرفی و روایت کتاب «بر تبعید» دربیت مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، حامد زارعی گفت: در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سلسله نشست‌های «گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی» که به معرفی‌کتاب، شعرخوانی، خاطره گویی و دیگر برنامه‌های فرهنگی اختصاص دارد، برگزار می‌شود.

او با اشاره به دوران تبعید مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: به همین منظور کتاب در تبعید روز سه شنبه 19 بهمن در محل بیت مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر روایت می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان  آنچه در کتاب «بَرتبعید» آمده، داستان و تاریخ گذشته نیست، تصویر زیبایی است از سبک زندگی و مبارزه و مردم‌داریِ یک مرد الهی، که می‌تواند برای امروز و فردای همۀ ما الگو باشد.«بَرتبعید» روایتی‌ست مستند که در درجۀ اول، بر بیانات و خاطرات مقام معظّم رهبری استوار است و پس از آن، بر خاطرات یارانِ نزدیک ایشان در آن دوران. این کتاب در ۲۹۶ به‌صورت رنگی ارائه شده است که علاوه بر متن، دارای ضمیمۀ اسناد و تصاویر نیز هست.

زارعی با اشاره به محدودیتهای کرونایی در کشور گفت: با توجه به شرایط موجود این برنامه بصورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی

https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست حضور پیدا کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار