فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان انجام شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار احمد طاهری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، پیرامون آمادگی و ارائه برنامه‌های این پلیس، بیان داشت: دهه فجر یاد آور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم و طاغوت زمان و خلق حماسه‌ای ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری خمینی کبیر (ره) در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: حلول خجسته ایام دهه فجر فرصت دوباره‌ای است برای یادآوری عظمت و قداست یکی از حساس‌ترین فراز‌های تاریخی بشر حساسیتی که از یک سوی به اعجاز فوق طبیعی نهضت اسلامی باز می‌گردد و از سوی دیگر حکایت گر حتمی بودن اضمحلال ظلم و ستمگری و پیروزی محرومان و مظلومان بر طاغوتیان عصیانگر است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان یادآورد شد: همان گونه که بنیان گذارکبیر انقلاب اسلامی (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و نقطه عطف بزرگی در تاریخ جهان ایجاد کرد که ابعاد مختلف آن باید به درستی برای بشریت تشریح شود.

سردار طاهری افزود: کشور ایران به پشتوانه ولایت فقیه و مردم شهید پرور و انقلابی، مدارج رشد و ترقی را با سرعت فزاینده‌ای طی می‌کند و دستاورد‌های علمی، نظامی، فرهنگی و ... بسیار درخشانی کسب کرده به گونه‌ای که این دستاورد‌ها ایران را در برخی حوزه‌ها در رده پیشرفته‌ترین کشور‌ها قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: امروز با همه توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، نظام اسلامی ایران به گونه‌ای پیش رفته که با کنار گذاشتن تمام کارشکنی‌ها در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌ها پیشرفت و جهش شگرفی داشته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پلیس استان سیستان و بلوچستان از قبل از آغاز دهه مبارک فجر با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی‌های لازم با کمیته‌های اجرایی درسطح استان، به دنبال برنامه ریزی و تبلیغات برای برگزاری هر چه بهتر ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان بوده که به حمدلله اقدامات خوبی برای اطلاع رسانی، فضا سازی محیطی و اجرای برنامه‌های متنوع انجام شده که برنامه‌ها در این دهه در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.