شهردار اصفهان گفت:هفته گذشته دستگاه تی بی ام ضلع غربی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه کهندژ به ایستگاه شهید خرازی رسید تا در ادامه به سمت ایستگاه آیت الله کاشانی حرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - علی قاسم‌زاده گفت: اصفهان روز‌های شاد و سرزنده‌ای را پشت سر می‌گذارد و جاری شدن آب در زاینده‌رود باعث افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان شده است که امیدواریم بتوانیم در مدت طولانی‌تر و برای همیشه زاینده‌رود را در اصفهان شاهد باشیم.

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران آذین‌بندی‌های انجام شده، شهر را به ویژه در شب‌ها جذاب و دیدنی‌تر کرده است.

قاسم زاده می‌گوید آرام آرام بوی بهار و خرید‌های نوروزی در شهر استشمام می‌شود و مردم آماده استقبال از یک بهار بدون کرونا می‎‌شوند که امیدواریم این موج را نیز به عنوان موج آخر بیماری پشت سر بگذاریم تا سال جدید در شرایط بهتری آغاز شود.

هفته گذشته دستگاه TBM ضلع غربی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه کهندژ به ایستگاه شهید خرازی رسید تا در ادامه به سمت ایستگاه آیت الله کاشانی حرکت کند.

به گفته شهردار اصفهان در زیر شهر، شهری در جریان است و کارگران و مهندسان تلاش می‌کنند تا خط دو مترو را آرام آرام مهیا کرده و بخشی از ترافیک آزاردهنده را از سطح شهر به زیر زمین منتقل کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.