کمیته هماهنگی مقاومت عراق در بیانیه‌ای حملات پهپادی گروه «الوعد الحق» علیه امارات را تبریک گفت و از آن قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کمیته هماهنگی مقاومت عراق از حملات پهپادی گروه «تیپ الوعد الحق» علیه امارات قدردانی و اعلام کرد: «حملات جهادی علیه رژیم جنایتکار امارات را تبریک می‌گوییم.»

به گزارش المیادین در بیانیه کمیته هماهنگی مقاومت عراق آمده است: «عدالت و حاکمیت با دفاع از یک کشور کوچک (امارات متحده عربی) که قاتل کودکان و بی‌گناهان است محقق نخواهد شد. آیا دفاع از ناموس و میهن خود در برابر یک دولت جنایتکار صهیونیستی ورود به جنگ منطقه‌ای است؟»


بیشتر بخوانید:


حاکمیت و عدالت بدون اراده قهرمانان محقق نخواهد شد

جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق نیز بیانیه کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق را منتشر و اعلام کرد «گروه‌های مقاومت پاسخ برخی از شبه‌های مطرح شده را دادند.»

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

﴿وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبَابِيلَ* تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ* فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَأْكُولٍ﴾

همزمان با تبریک حملات جهادی علیه رژیم جنایتکار امارات متحده عربی از سوی گرو‌های مقاومت عراقی، تأکید می‌کنیم که حاکمیت و عدالت بدون اراده قهرمانان محقق نخواهد شد.

عدالت و حاکمیت تنها با اراده قهرمانان به دست می‌آید، نه با دفاع از کشور کوچکی که کودکان و بی‌گناهان را قتل‌عام می‌کند (امارات) و در امور کشور‌های دیگر دخالت می‌کند و تلاش می‌کند تا سکان امور سیاسی را به‌دست بگیرد.

جای تعجب دارد که کسانی، بهانه ورود کشور (عراق) به جنگ منطقه‌ای را دست‌آویز کنند. آیا دفاع یک آزاده از شرف و وطنش علیه یک کشور کوچک (امارات) صهیونیست‌زده و جنایت‌کار ورود به جنگ منطقه‌ای است؟ چگونه قضاوت می‌کنید!

 مقاومت عراق از مجاهدین «تیپ الوعد الحق فرزندان جزیره العرب» تشکر و قدردانی می‌کند. کسانی که پاسخ کشور سازش‌کار را با چند پهپاد دادند و آن را پاسخی مشروع و بازدارنده برای توقف جنایات خود علیه مردم می‌داند تا آن‌ها از جنایت‌هایشان علیه مردم منطقه دست بکشند.

و پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.

کمیته هماهنگی مقاومت عراق، تاریخ ۴/۲/۲۰۲۲

گروه عراقی «الویة الوعد الحق ابناء جزیرة العرب» در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد روز چهارشنبه گذشته (۱۳ بهمن ماه) تأسیسات حیاتی در ابوظبی امارات را با ۴ پهپاد مورد حمله قرار داده است.

این گروه هشدار داده است که حملات آینده کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار