مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم که صبح امروز جمعه در سمنان آغاز شده بود برترین‌های خود را شناخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - حبیب الله آسیایی رئیس هیات اسکیت استان سمنان  گفت: مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپیداسلالوم با حضور ۱۶۰ورزشکار در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهرستان سمنان برگزار شد.

این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر در دو بخش دختران و پسران در چهار رده سنی ۷تا ۹ سال، ۹تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۳ و ۱۳ تا ۱۵ سال با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، همدان، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و سمنان برگزار شد.

در بخش پسران رده سنی ۷ تا ٩ سال اسکیت بازانی به تربیت از استان‌های البرز، همدان و اصفهان، رده سنی ۹ تا ۱۱ سال شرکت کنندگان به تربیت از همدان، اصفهان و اصفهان، رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال نفراتی به ترتیب از اصفهان، اصفهان و البرز و رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال اسکیت بازانی به ترتیب از اصفهان، اصفهان و مرکزی بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

در بخش دختران نیز در رده سنی ٧ تا ٩ سال نفراتی به ترتیب از اصفهان، سمنان و البرز، رده سنی ٩ تا ١١ سال از رتبه یک تا سه از اصفهان، رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال نیز هر سه مقام توسط بازیکنان اصفهان و در رده سنی ۱۳ تا ١۵ سال اسکیت بازانی از اصفهان، البرز و اصفهان به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

یسنا حسین سعیدی نیز از سمنان در این مسابقات بر سکوی ناییب قهرمانی اسکیت فری استایل نونهالان کشور در رده سنی ۷ تا ۹سال ایستاد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.