امام جمعه خرمشهر بر لزوم حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهر، در آیین عبادی سیاسی جمعه، گفت: در شهرستان خرمشهر نخبگان و افراد صاحب فکر و ابتکار بسیاری وجود دارد که می‌توانند کارآفرینی و اشتغالزایی کنند، اما از آن‌ها حمایت نمی‌شوند.

وی تاکید کرد در صورت حمایت از جوانان کارآفرین، مشکل بیکاری این شهرستان برطرف خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک بسته به شرایط شیوع بیماری کرونا در منطقه دانست و گفت: اگر شرایط از نظر شیوع بیماری کرونا مساعد باشد و مردم می‌توانند در راهپیمایی شرکت کنند و در صورتی که وضعیت به گونه‌ای دیگر بود از مردم تقاضا می‌شود که تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سخنان رهبری در میان فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی گله‌مندی و سفارش‌ها داشتند که بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت اقتصادی کشور، شرطی نکردن اقتصاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان از سفارشات رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنانش بیان کردندکه آمریکایی‌ها اعتراف کردند که در مساله تحریم‌ها شکست خوردند، و این شکست مفتضحانه به خاطر ایستادگی مردم ایران اسلامی است، توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عمل کردن به آنها، بهترین راه برای برون رفت از مسایل و مشکلات اقتصادی دانست.

امام جمعه خرمشهر همچنین بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی  در فرمایشات رهبری  تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از نابسامانی وضعیت اقتصادی کشور در دهه ۹۰ انتقاد کرد و این به این معناست که دولت‌های یازدهم و دوازدهم به خاطر رویکرد اشتباه توجهی به اقتصاد مقاومتی و اعتقادی به روحیه جهادی نداشتند که امید است این اشتباهات در دولت سیزدهم با رویکرد جدید جبران شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.