استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های جهادی یک ظرفیت عظیم برای محرومیت‌زدایی هستند و باید از ظرفیت طلبه‌ها و پیشکسوتان در این گروه ها استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری در دیدار با سردار مطهری دبیر قرارگاه راهیان نور کشور و حجت‌الاسلام شفیعیان مسئول شبکه ملی ایثار و شهادت در استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید توانمندسازی راویان دفاع‌ مقدس در دستور کار قرار بگیرد، گفت: باید واقعیت‌های دوران دفاع‌ مقدس به کمک راویان بیان شود، همچنین می‌توان از ظرفیت جوانان توانمند نیز استفاده و کادرسازی کرد.

گروه‌های جهادی یک ظرفیت عظیم برای محرومیت‌زدایی هستند، در گروه‌های جهادی حتما از ظرفیت طلبه‌ها و پیشکسوتان دفاع‌مقدس برای کار فرهنگی استفاده شود، عموما مساجد در مناطق محروم فاقد روحانی هستند.


بیشتر بخوانید


در اردو‌های راهیان نور واقعیت‌ها برای قشر جوان بیان شود تا خاطره خوبی در ذهن آنان باقی بماند، افرادی که جنگ را لمس کردند و در میدان نبرد حضور داشتند، بهتر می‌توانند فضای آن دوران را ترسیم کنند، باید معنویت در این اردو‌ها حفظ شود.

باید تمامی جوانب در برگزاری اردو‌های راهیان‌نور از جمله امنیت خودرو برای جلوگیری از حادثه در نظر گرفته شود تا مشکلی برای افراد شرکت‌کننده ایجاد نشود، حاج قاسم از نیرو‌های تربیت شده در دفاع‌مقدس بود، باید تلاش کنیم که نیرو‌های انقلابی همانند حاج قاسم تربیت کنیم.

دشمن با اعمال فشار‌های اقتصادی درصدد است تا دستاورد‌های جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و با بحرانی نشان دادن کشور و فرو ریختن اعتماد بین مردم و مسئولان کشور را متشنج و مردم را عصبانی کند.

جهاد تبیین به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در اولویت همگان قرار بگیرد.

وظیفه مسئولان در این مسئله بسیار سنگین است، خدمت به مردم یک تکلیف است و کسی که در پست مدیریتی قرار دارد باید در شرایط فشار‌های اقتصادی، کمبود بودجه و ... کار کند و پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

هیچ بن‌بستی برای حل مشکلات در کشور و چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، برای حل مشکلات نیازمند کار جهادی هستیم، امروز اشتغال پایدار باید برای جلوگیری از مهاجرت در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار