رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افتتاح ۲ پروژه مهم صنعتی فولاد و کارخانه آسفالت در راور با حضور استاندار کرمان در روز جمعه ۱۵ بهمن خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمدرضا پورابراهیمی، گفت:با پیگیری‌های انجام شده ۲ خط تولید آهن اسفنجی به روش تنلی با سرمایه گذاری ۴۴۰ میلیارد تومان اشتغال ۲۵۰ نفر مستقیم ۸۰۰ نفر غیر مستقیم  فردا با حضور استاندار کرمان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او کارخانه بوته زنی پروژه دوم کارخانه فولاد راور می‌باشد که با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر مستقیم و ۱۸۰ نفر غیر مستقیم در این سفر افتتاح می‌شود.

پورابراهیمی می‌گوید: طرح توسعه فولاد سازی راور با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر و و اجرای خط سوم آهن اسفنجی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌ها که در شهرستان راور افتتاح می‌شود گفت: با پیگیری انجام شده و‌حمایت‌های صورت گرفته کارخانه آسفالت منطقه راور با ظرفیت ۲۰۰ هزار تنی به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید: این طرح با کمک بخش خصوصی که برای نیاز منطقه طراحی شده است با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال موجب ایجاد اشتغال ۶۰ نفر از جوانان شهرستان راور شده است.

هفته گذشته با حضور فرماندار راور و معاونان وزارت راه و شهرسازی در محل کمیسیون اقتصادی پیرامون حل مشکلات این کارخانه نشستی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار