رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: با تلاش و مشارکت خیران کار تامین آب آشامیدنی مورد نیاز ۳ روستای شهرستان تفتان انجام و در سومین روز از ایام دهه فجر پروژه آب‌رسانی به روستای پیاهو در ارتفاعات تفتان افتتاح و بهره‌برداری شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - جلال هاشمزهی گفت: برای اجرای پروژه که با اقدام خداپسندانه خیران انجام شد افزون بر ۸۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستای ملک آباد چاه احمد و چاه شور از بخش مرکزی شهرستان تفتان نیز از امروز با همکاری خیرین، جمعیت هلال احمر شهرستان خاش و اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفتان استارت خورد.

رییس جمعیت هلال احمر خاش اظهار داشت: برای آبرسانی به روستا‌های ملک آباد و چاه شور شامل تامین لوله، پمپ، کابل، تانکر و منبع ذخیره آب و حفاری چاه‌ها حدود ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی «سرتیپ شهید سلیمان هاشمزهی» ارتش مستقر در خاش کاروان سلامت در نقاط محروم این شهرستان مستقر و به نیازمندان خدمات ارائه کرد و در ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌های بهداشتی درمانی این کاروان در شهر خاش نیز خدمات دهی ارائه خواهد شد.

 شهرستان تازه تاسیس تفتان در ۷۰ کیلومتری شمال خاش قرار دارد.

شهرستان مرزی خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار