معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری گفت: همه ما مسوولان وظیفه داریم زمینه پیشرفت علمی آینده‌سازان کشورمان را فراهم کنیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -علیرضا میر معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری چابهارر آیین توزیع تجهیزات فنی و رفاهی بین مدارس چابهار ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد باسعادت امام محمد باقر (ع) گفت: تاکید ما این است که تجهیزات بیشتری بین مدارس روستایی چابهار با هماهنگی بخشداری مرکزی توزیع شود.

او گفت: ضمن قدردانی از اداره آموزش و پرورش چابهار برای تهیه و توزیع تجهیزات مدارس تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد شاهد کمک‌های بیشتری به مدارس این شهرستان خصوصا مدارس روستایی باشیم چراکه دانش‌آموزان نخبه‌ای در روستا‌های این دیار داریم و باید از آن‌ها حمایت کنیم تا بتوانند در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی تاثیرگذار باشند.

معاون فرمانداری چابهار گفت: با توجه به تداوم آموزش‌های مجازی می‌طلبد در بحث تامین تبلت و لپ‌تاپ هم اقدام جهادی و فوری انجام شود.

"شمسیه شیرخان‌زهی" بخشدار مرکزی چابهار نیز گفت: دانش‌آموزان زیادی در روستا‌های بخش مرکزی چابهار به تبلت نیاز دارند، اما اولویت با ۵۰ دانش‌آموز مستعد و معدلِ بالای ۱۹ است و از همه خیران و افراد نیک‌اندیش می‌خواهیم برای حمایت از این دانش‌آموزان همت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار