دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:ستاد نقشه جامع علمی کشور مسوولیت راهبری حوزه علم و فناوری را به عهده دارد .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:ستاد نقشه جامع علمی کشور مسوولیت راهبری حوزه علم و فناوری را به عهده دارد و یکی از اتفاقاتی که باید برای سیستان و بلوچستان بیافتد برش استانی نقشه جامع علمی کشور است که طبق آن باید چشم‌انداز‌ها را تعریف کنیم.

 حجت الاسلام سعید رضا سید عاملی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان متناسب با نیاز‌های بازار در حوزه‌های کشاورزی، معادن و فناوری‌های دیجیتال است اظهارداشت:وجود ۵۰ هزار متر مربع فضای پارک علم و فناوری در این استان یک سرمایه بزرگ است که واسط بین دانشگاه، جامعه و صنعت خواهد بود.

او گفت: به فعلیت درآوردن توانایی‌های استان اهمیتی است که پارک علم و فناوری به آن پرداخته و در بسیاری از توانایی‌ها شرایطی در این پارک است که شاید در تهران نباشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی  گفت: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در اشتغال مستقیم و غیر مستقیم تاثیر و ظرفیت بسیار خوبی دارد همچنین پاک در حوزه پزشکی و سلامتی ورود پیدا کرده البته عمق کار‌ها ممکن است نیاز به تقویت داشته باشد.
وی گفت: امروز اگر پارک علم و فناوری پیشرفته دنیا را ببینید ما فاصله زیادی نداریم، اما شاید در بعضی از ابزار‌های جدیدتر بویژه در حوزه پزشکی نیاز به مواردی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار