رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: با هدف ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان کاشان بیش از ۲۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب و هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  مجتبی آراسته گفت: تکمیل طرح موسوم به کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر، ورامین و تهران همراه با پل راه‌آهن نوش‌آباد، پس از توقف چند ساله با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله مناقصه رسیده است.

پیمانکاران برای شرکت در این طرح تا روز یکشنبه اول اسفند فرصت دارند به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مراجعه کنند و پاکت‌ها در روز دوم اسفند باز شده و برنده مناقصه برای اجرای طرح معرفی خواهد شد.

او گفت: طرح کنارگذر کاشان - آران و بیدگل با عبور از میدان امام علی (ع) کاشان در جاده ابوزیدآباد، دو مسیر می‌شود که راه اول پس از پادگان شهید کبریایی به چرمشهر و تهران متصل می‌شود و مسیر دوم نیز با عبور از منطقه یحیی‌آباد به موازات راه آهن سراسری با تکمیل پل راه آهن نوش‌آباد بعد از پلیس راه به محور کاشان – قم وصل خواهد شد.

آراسته می‌گوید امیدواریم هشت کیلومتر جاده کاشان – بادرود با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از ردیف بودجه معاونت راهبردی و سرمایه رئیس جمهوری تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گفته رییس اداره راه و شهرسازی کاشان برای اجرای ایمن‌سازی محور کاشان به برزک، ورکان، موته و اتصال به آزادراه تهران - اصفهان نیز امسال ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص داده شده است.

شهرستان کاشان دارای ۱۴۰۰ کیلومتر راه است که شامل ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی درجه یک، ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی و ۴۰۰ کیلومتر آزادراه است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.