مدیرکل استاندارد مازندران از رفع نواقص ۵۹ جایگاه پر خطر و خطر متوسط در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فیاض از بازرسی ۹۰ در صد جایگاه‌های سی ان جی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ۵۹ جایگاه پر خطر و خطر متوسط هم در این مدت رفع نواقص شد.

پیرو پیگیری‌های مکرر استاندارد مازندران و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و چالوس از ۱۲۹ جایگاه فعال استان مازندران تعداد ۱۱۶ جایگاه مورد بازرسی قرار گرفته اند و مابقی جایگاه‌ها نیز تا پایان سال مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

به گفته فیاض برای حفظ جان شهروندان مراجعه کننده به جایگاه‌ها، باید بازرسی‌های مستمر و دقیقی به وسیله سازمان ملی استاندارد انجام گرفته و با هرگونه موارد تخلف ایمنی و فنی در این جایگاه‌ها به شدت برخورد قانونی شود.

بهره برداران جایگاه‌های (سی ان جی) باید بر اساس آیین نامه و دستورالعمل‌های سازمان ملی استاندارد و نیز شرکت ملی پالایش و پخش کشور همه دستورالعمل‌های ایمنی را به دقت اجرا کنند.

به گفته مدیر کل استاندارد مازندران توجه بیشتر به ارتقاء ضریب ایمنی تجهیزات جایگاه‌های سی ان جی و نیز تعمیر و نگهداری مستمر و آموزش فنی و ایمنی پرسنل جایگاه‌ها باید از سوی بهره برداران در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.