مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: روند ساخت سریال علیمردان خان، طبق سه مصوبه اصلی پیش می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  یوسف افشار نیا گفت: نگاه تعاملی به فیلمنامه توسط پژوهشگران، منتقدان و نویسندگان، اصلاح برآورد و تزریق بودجه و سپس برنامه ریزی برای پیش تولید سریال از مراحل ساخت آن است.

تحقیق و پژوهش، محور اصلی تهیه سریال علیمردان خان بختیاری است؛ تأ کید مقام معظم رهبری در جمع بختیاری ها، معرفی شایسته شخصیت سردار بی بی مریم و شهید علیمردان خان بوده است.

جلسات استانی با اعضای جبهه فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، از مدت‌ها قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

جبهه فرهنگی از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است که صدا و سیما با بهره گیری از آن‌ها می‌تواند به غنی سازی تولیدات رسانه‌ای و پاسخگویی به نیاز مخاطب، برسد.

سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سفر به چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از عوامل سازنده سریال شهید علیمردان خان بختیاری گفت: سازمان صدا و سیما در تولید سریال فاخر"علیمردان خان"، سعی دارد اثری ماندگار و در شأن بختیاری‌ها تهیه و پخش کند.


بیشتر بخوانید


محمد مهدی رحمتی با تاکید بر پُر محتوا بودن فیلمنامه این سریال گفت: سازمان مرکزی از حمایت‌های مالی و تأمین نیروی مورد نیاز برای هر چه بهتر تهیه شدن این اثر دریغ نمی‌کند تا شخصیت ضد استبدادی علیمردان خان به نحو شایسته معرفی شود.

در پایان این نشست از نمایشگاه تجهیزات ساخت و تولید سریال شهید علیمردان خان بختیاری که به همت عوامل این سریال برپا شده بود دیدن شد.

رحمتی همچنین در حاشیه نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان صدا و سیما، در این دوره معتقد است جبهه فرهنگی انقلاب یعنی تأمین کننده اصلی منابع رسانه‌ای ما؛ منابعی که در راستای معرفی درست دستاورد‌های انقلاب، بهبود شرایط اجتماعی و رشد فرهنگی کشور به کار رود.

جبهه فرهنگی انقلاب و صدا و سیما در اصل یک خانواده هستند و شاید بتوان گفت صدا و سیما برادر بزرگ جبهه فرهنگی است که سعی دارند در کنار یکدیگر، یک جبهه یکپارچه، متحد و رو به تعالی را بسازند.

در این جلسه، اعضای جبهه فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری هم دیدگاه‌های خود را با مسائل فرهنگی، اعتقادی و هنری ارائه کردند.

همچنین شورای بسیج مرکز چهارمحال و بختیاری هم با سرپرست معاونت امور استان‌ها دیدار کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار