عملیات اجرایی ساخت بزرگترین کلینیک ویژه بیماران ضایعه نخاعی شرق کشور در مشهد با حضور چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: کلینیک ویژه بیماران ضایعه نخاعی شرق کشور در هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار متر مربع و در ۹ طبقه ساخته می‌شود.

به گفته مسعود فیروزی  این مرکز ۶ طبقه  است و شامل سه طبقه ویژه بانوان و سه طبقه ویژه آقایان خواهد بود که هر طبقه با ۵۰۰ متر زیربنا گنجایش پذیرش ۲۰ نفر را دارد.

به گفته او کلینیک آسیب نخاعی، آب درمانی، الکتروتراپی، فضای اداری، آشپزخانه صنعتی، انبار‌های متعدد و خشکشویی در سایر سه طبقه مرکز پیش بینی شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اعتبار برآوردی مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که این میزان غیر از هزینه مورد نیاز برای تجهیز آن است.

سیدهادی اشرافی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه بوستان شکوه، که متولی ساخت این پروژه است، نیز گفت: این موسسه در حال حاضر ۴۰۰ کودک بی سرپرست را در مراکز ۱۴ گانه خود زیر پوشش دارد.

به گفته او بیش از ۲ هزار خانواده نیز در منزل زیر پوشش خدمات  موسسه بوستان شکوه هستند و تا کنون بیش از ۱۵۰ کودک بی سرپرست زیر پوشش با اشتغال، تامین مسکن و ازدواج به خودکفایی رسیده اند.

انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.