وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مراکز درمانی کشور و کارکنان تمامی بیمارستان‌ها برای مقابله با امیکرون در آمادگی کامل به سر می‌برند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - بهرام عین‌اللهی گفت: مدیریت مقابله با موج ششم کرونا در کشور با سویه امیکرون به صورت قرارگاهی عمل خواهد کرد و همه مشکلات و برنامه ریزی‌ها رصد و بررسی شده و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا قانونی و قابلیت اجرایی دارد.

به گفته او راه اصلی مقابله با اومیکرون مقاوم کردن مردم از طریق واکسیناسیون است، این در حالی است که بیشتر افراد این بیماری را به صورت خفیف و با علائم شبیه سرماخوردگی تجربه می‌کنند.

وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون جلو ویروس امیکرون را نمی‌گیرد، اما می‌تواند از شدت بیماری و مرگ و میر آن بکاهد.

 بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت، هوشمند و اتوماتیک  در ارائه خدمات، با دستور مقام معظم رهبری و مساعدت و کمک‌های معظم له ساخته شده است.

در قالب خدمات هوشمند، بسیاری از معاینات و اقدامات به صورت الکترونیکی و بدون کاربرد کاغذ و نسخه انجام خواهد شد.

انتهای پیام//م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
جلوی بوس کردن ضریح امام رضا توسط مردم رو بگیرید خود به خود ۹۰ درصد ابتلاهای کرونا کم میشه مگه نمیگید از دیدو روبوسی کرونا انتقال میشه حالا ببینید روزانه چندین هزار نفر ضریح امام رضا رو بوس میکنند و لمس میکنند ما مخالف زیارت امام رضا نیستیم من خودم عاشق امام رضایم اما فقط یک نفر الوده به ویروس کرونا باشه و با بوس کردن ضریح امام رضا ببینید در روز میتونه کم کم ۵۰ تا صد هزار نفره با بوسیدن ضریح امام رضا الوده کنه لطفا بوسیدن ضریح امام رضا رو ممنوع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
به رسانه ها هم برای ترساندن مردم و کاهش ایمنی بدن آماده باش داده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
البته بهتر بود چند مار مینشستید مشکلات پیک قبلی رو نقد و بررسی میکردید! یکی از مشکلات پیک قبلی این بود که دارو رو خود پزشک متخصص عفونی و بیمارستان نمیداد بلکه بیمار با حال بدش باید میرفت توی صف داروخانه و توی راه و صف هم چندین نفر دیگه رو مبتلا میکرد . چون کرونا رو کل خانواده میگیرن کسی نیست برای بیمار دارو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
امیدوارم مثل بار قبل سرم کم نیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
من اومیکرون گرفتم اصلأ باورم نمیشه وای خداا .امروز تست دادم مثبت شد. یه خرده سرفه دارم سر گیجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
حالا که بی‌اثر بودن واکسن معلوم شده میگویید جلوی کرونا را نمیگیرد؟ قبلا میگفتید همه واکسن بزنن تا کرونا تموم بشه؟ پس چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
انتظار وقوع موج ششم تو مهر وآبان باعث شد که وزیر بهداشت مرتب تو مصاحبه هاشون میگفتن فقط یک فرصت ۲تا ۳هفته ای داریم و با توجه به تامین مقدار کافی واکسن همه سریعا واکسن بزنن و حتی مراکز ۲۴ساعته شدن . و نهایتا نه طغیان کرونایی داشتیم و نه شهر نارنجی و قرمز . حالا سئوالم از وزیر محترم اینه که چرا دو سه هفته قبل که اومیکرون آمد و وضعیت اسفبار کشورهای اروپایی و آمریکایی رو که دیدین واکسن هم که داخلی و خارجی کم نداریم چرا شما بعنوان مسئول سلامت مردم دوباره نگفتین که از این فرصت دوسه هفته ای استفاده کنید چرا مراکز رو ۲۴ساعته نکردید شما حداقل باید ایجاد حساسیت در مردم می کردید
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۳:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
آماده باش زدند درمان کنند یا پیشگیری ؟ مگر نمی شد جلوش را از یکماه پیش بگیرند تا دچار پیک ششم نشسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
نوش دارو پس از مرگ سهراب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام آقای وزیر چرا جلوگیری نکردید......