مدیر امور آبفا ایذه گفت: در طول ماه ۱۰۰ فقره شکستگی لوله در شهرستان وجود دارد و عملا تعمیرات بصورت روزانه و ماهانه صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سید رامین موسوی گفت: از هر ایرادی استقبال ویژه‌ای میکنیم و تمام انتقادات را الگوی خود قرار می‌دهیم و سعی میکنیم در آن راستا حرکت کنیم.

او می گوید: پس از ادغام آب شهری و روستایی ۲۵۰ روستا اضافه شدندو  وظیفه امور آبفا تامین آب شرب است و در همین راستا ۵ حلقه چاه وارد مدار ذخیره و توزیع آب شرب شد که باعث پایداری توزیع آب شهرستان شد و با ۲ چاهی که حفاری شده و تقریبا طی سه الی چهار ماه آینده وارد مدار می‌شوند تابستان آینده را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

موسوی می گوید: تمام تلاش ما این است که طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به دشت ایذه صورت گیرد و اگر آب پایدار باشد شبکه توزیع همیشه آب دارد و اگر این پایداری نباشد ضربه قوچ به وقوع می‌پیوندد و مشکلاتی اعم از شکستگی و ... را به وجود می‌آورد.

مدیر امور آبفا ایذه می‌گوید: در طول ماه ۱۰۰ فقره شکستگی در شهرستان وجود دارد و عملا تعمیرات بصورت روزانه و ماهانه صورت می‌گیرد و اگر پایداری آب صورت گیرد این مشکلات را نخواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: با بارندگی‌های خوبی که صورت گرفت در تابستان آینده در ایذه مشکل آب نخواهیم داشت.

حفاری و تجهیز چاه آبراک با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در زمانی که بحران آب در منطقه وجود داشت این چاه در منطقه کوهباد حفاری و تجهیز شد؛ همچنین حفاری چاه‌های بیدزرد، تپه شهدا، چاه سادات و بازسازی تاسیسات چاه فالح به با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد محقق شد.

 آب مایه حیات است و همیشه باید در اختیار مردم باشد و در دهدز ۳ حلقه چاه داریم که یک حلقه چاه آب دهدز و دو حلقه چاه آب روستا‌ها را تامین می‌کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.