کلنگ ساخت کمربندی نیکشهر در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرماندار نیکشهر در آیین افتتاح و کلنگ زنی کمربندی شهر نیکشهر گفت: کلنگ زنی کمربندی شمالی شهر نیکشهر به طول ۱۲ کیلومتر با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار از محل توسعه سواحل مکران اجرایی شده است.

ضیاء الحق هاشمزهی گفت:  بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شرکت گلبهار مکران با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در روستای زهک، بهره‌برداری از طرح پرورش مرغ گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای روستای هیچان با هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری از طرح‌های افتتاح شده امروز در نیکشهر بوده است.

وی افزود: احداث ۱۶ واحد (جمعا ۳۳۰ هزار قطعه‌ای) پرورش مرغ گوشتی با ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌ها ویژه دهه مبارک فجر است که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ‌زنی شد.

فرماندار نیکشهر گفت: در مجموع ۲۱۵ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان نیکشهر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هاشمزهی گفت: در چشم انداز توسعه سه ساله مجتمع گلخانه‌ای زهک نیکشهر ایجاد حدود ٢٣ هکتار گلخانه هیدروپونیک و سایبان جدید با سرمایه‌گذاری افزون ٢٨٠٠ میلیارد ریال در دستور کار است و در این مجتمع علاوه بر تولید فلفل دلمه‌ای در آینده کشت موز نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار