ستاد اجرایی فرمان امام برای محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار، در محله اصحابه سفید مهاباد خانه احسان احداث کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی گفت: در سه شهرستان اقداماتی صورت گرفته که در مهاباد هم محله اصحابه سفید جزو این مناطق است.

احسان ابراهیمی گفت: قرار است این مرکز علاوه بر حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، زمینه بهره‌گیری جوانان بیکار از تسهیلات اشتغال زایی را فراهم و همچنین بسته‌های حمایتی در اختیار خانوار‌های کم برخوردار قرار دهد.

وی گفت: اولویت اول شناسایی آسیب‌های اجتماعی محله و رفع این آسیب‌ها است که اقدام نخست در ایام کرونایی تهیه بسته‌های معیشتی و پروتئینی، درمان و بهداشت و اشتغال زایی جوانان محله است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه‌های بیماران صعب العلاج، خانوار‌های دارای کودکان بیمار و معلوم، حمایت از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و دارای ایتام از دیگر برنامه‌های این مرکز خواهد بود.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زمان شیوع کرونا اقدامات مختلفی داشته است که می‌توان به توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، ۹۰ هزار بسته بهداشتی، ۱۲ هزار مشق احسان و خدمت به ۱۱۳ کودک ناشنوا و کمک به زوج‌های نابارور اشاره کرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.