بیانیه باشگاه گل‌گهر بعد از حکم کمیته استیناف

باشگاه گل گهر سیرجان بعد از صدور رای کمیته استیناف در مورد بازیکن گابنی خود بیانیه‌ای در این باره صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بعد از صدور رای کمیته استیناف در پرونده بازیکن گابنی، باشگاه گل گهر سیرجان بیانیه ای در این باره صادر کرد.  

باشگاه گل گهر سیرجان طی بیانیه‌ای نوشت:" صفحه‌ی دیگری از بی‌عدالتی در فوتبال ایران ورق خورد. نمایشی مضحک از بی‌قانونی که این‌ بار قرار بود قربانیِ آن باشگاه گل‌گهر سیرجان باشد. از همان روزی که باشگاه‌های شاکی پروسه گدایی امتیاز را شروع کردند، شما هم کمر همت را بستید تا زحمات بازیکنانِ گل‌گهر که در زمین مسابقه کسب امتیاز کرده بودند را در قالب بذل و بخشش، نثار تیم‌هایی کنید که در زمین بازی عاجز از نتیجه‌گیری بودند. 

اگر در این پرونده جای شاکی عوض می‌شد، آیا باز هم جرات داشتید چنین رای بی‌سابقه‌ای را صادر کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، پس کمی به‌ عقب برگردید و به ماجراهای مشابه نگاهی بیندازید. همان یک ماجرای پاتوسی برای اثبات این بی‌عدالتی کافی‌ است. چگونه در زمانی که استقلال در جایگاه متهم قرار داشت، مشکل پاتوسی به شکلی عجیب و معجزه‌ آسا حل شد؟ اما این‌بار چون یک باشگاه مظلومِ شهرستانی را در جایگاه متهم قرار دادید، چشم بر همه موارد قبلی بستید و با توجیهات خنده‌دار، نه تنها حق گل‌گهر را که با برهم زدن یکپارچگیِ لیگ، حق سایر تیم‌ها را نیز تضییع کردید؟

باشگاه گل‌گهر در کلیه‌ دفاعیات خود به‌کرات تاکید کرد که در پروسه جذب اریک بایناما کاملا بر اساس آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی و دستورالعمل‌های سازمان‌ لیگ عمل کرده و پس از طی همه مقدمات و تشریفات اداری، تایید مدارک این بازیکن از سوی کمیته روابط‌ بین‌الملل فدراسیون و صدور کارت بازیِ نامبرده از سوی سازمان لیگ، به‌ صورت کاملا قانونی از بازیکن خود در ترکیب تیم استفاده کرد. مضاف بر اینکه باشگاه گل‌گهر در تمام مکاتبات موجود خود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعیین وضعیت بازیکن و بررسی شرایط او مبنی بر صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران را داشت. در مکاتبه با فدراسیون فوتبال گابن نیز مشخص بود که قصوری متوجه این مجموعه نیست، چرا که در صدور کارت بازی چیزی جز استعلام و شارع قانون مد نظر ما نبود.

چرا نخواستید دفاعیات گل‌گهر را ببینید؟ چرا خودتان را به خواب زمستانی زدید و و از اشتباهات پی‌ در پی دپارتمان بین‌الملل فدراسیون گذشتید؟ همین چشم‌پوشی‌ها بود که باعث شد با افتضاح جدید کمیته بین‌الملل فدراسیون،  تاریخی‌‌ترین اشتباهات در فوتبال ایران شکل بگیرد ، از ماجرای باشگاه استقلال خوزستان که حدود یک سال و نیم از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود بی‌‌‌خبر بود تا حذف نمایندگان ایران در آسیا و ... !

 ما به عدالت کمیته استیتاف باور داشتیم، اما متاسفانه در فرایند بررسی‌‌های کمیته استیناف نیز هیچ سهمی برای قصور دپارتمان روابط‌ بین‌الملل در نظر گرفته نشده و کماکان نقش حیاتی این رکن مهم فدراسیون‌ در تایید و صحت‌سنجیِ مدارک مربوط به  به بازیکنان خارجی به‌ یک دبیرخانه که فقط نقش دریافت مدارک را دارد، تقلیل یافته است. چگونه وقتی مسئول این دپارتمان مدارک بازیکن را تایید می‌کند و سازمان لیگ هم بر اساس این تائیدیه، کارت بازی را صادر می‌کند، نقش مهم عوامل فدراسیون را در این پرونده فراموش می‌کنید‌ و هیچ سهمی برای آنها در نظر نمی‌گیرید؟ یا اینکه شهامت پخش فایل صوتی یکی از اعضای فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی را دارید؟

 ارکان‌ قضایی فدراسیون در حالی در روالی بی‌سابقه‌، رای به‌ محکومیت باشگاه گل‌گهر داده‌اند که پیش از این و در موارد مشابه با استناد به دلایلی هم‌چون حفظ یکپارچگی لیگ و تضییع نشدن حق سایر تیم‌ها، تغییر نتایج و اهدای امتیاز به تیم‌‌های دیگر را به‌دور از عدالت می‌دانستند، اما در پرونده فوق با چشم‌پوشی از همه‌ فرایندهای قبلی، تصمیم به محکومیت باشگاهی گرفتند که سعی ‌کرده با فراهم‌ساختن زیرساخت‌های حرفه‌ای، کمک شایانی به فوتبال کشور کند.

 یادمان نرفته که کمیته استیناف در پرونده مربوط به بازی پیکان و سایپا با استناد به این دلیل که «حفظ جدول مسابقات و جایگاه تیم ها در جریان کل مسابقات لیگ از الزامات قانونی و اخلاقی مراجع فوتبالی از جمله ارکان قضایی است و حکم مورد اعتراض در مقام اجرا موجب لطمه جدی به اصل یکپارچگی و صیانت از موقعیت تیم‌های حاضر در لیگ برتر شده و به حقوق اشخاص ثالث بدون مبنای صحیح ضرر فاحش وارد می‌سازد» حکم کمیته‌انضباطی مبنی بر بازنده نمودن پیکان با نتیجه سه‌ بر صفر را رد کرد. 

اما حالا همان کمیته با عبور از این نکته مهم، اصل یکپارچگی را به‌گونه‌ای وارونه‌ جلوه داده و آن را در راستای حراست از خوشنامی فوتبال کشور در ابعاد داخلی و بین‌المللی تعریف کرده است!  این همه تناقض برای اینکه ثابت کند در فوتبال ایران مقررات فقط برای برخی تیم‌ها قابلیت اجرایی دارند، کافی نیست؟ کدام خوشنامی، وقتی رویه‌های قضایی موجود در فوتبال ایران با توجه به اینکه چه باشگاهی در جای متهم و شاکی قرار دارد، پرونده به پرونده، عوض می‌شود.

باید این بی‌عدالتی تاریخی در صفحه فوتبال ایران حک شود. باید مشخص شود که چرا وقتی عضوی از هیات‌مدیره استقلال در رسانه‌ها به باشگاه گل‌گهر و کمینه استیناف تهمت می‌زند، یا وقتی بی‌اخلاقی‌های مجازی بر علیه باشگاه گل‌گهر اوج می‌گیرد، ارکان قضایی فدراسیون به‌ سبب صیانت از قانون و خوشنامی فوتبال ایران، اقدامی انجام نمی‌دهند؟ راستی اعضای کمیته استیناف، شما که مدعی بودید کسی از رای کمیته با خبر نیست، پس چگونه از ۲۴ ساعت قبل برخی خبرنگاران نزدیک به استقلال و حتی یک روزنامه رسمی، از تصمیم استیناف اطلاع داشتند؟

باشگاه گل‌گهر سیرجان هم‌چنان پیگیر حقوق از دست‌رفته خود خواهد بود و در روزهای آتی جهت شفاف‌سازی و اطلاع هواداران خونگرم و جامعه شریف ورزش کشور، لایحه‌ها و دفاعیات خود را منتشر خواهد کرد و هم‌چنان مصرانه اقدامات خود را انجام خواهد داد تا نقش دیگر عوامل از جمله فشارها و مداخلاتی که از بیرون به این پرونده وارد شد و اشتباهات غیرقابل اغماض دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال، در این پرونده به همگان عیان شود. از سویی نیز به هواداران خود قول خواهیم داد، تا به‌ همت مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، پرقدرت تر از قبل در نیم‌فصل دوم ظاهر شویم تا با کسب نتایج لازم، جایگاهی در شان نام گل‌گهر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر داشته باشیم.

باشگاه گل گهر سیرجان به علت استفاده از بازیکن گابنی خود با کسر ۹ امتیاز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد. این باشگاه به کمیته استیناف اعتراض کرد و  این کمیته روز گذشته رای کمیته انضباطی را تایید کرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۱۵:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دنبال امتیاز مفت بودن تاوان داره چقدر بازی کردین .فوتبال داخل زمین رغم میخوره.ای کاش خوده استقلال قبول نمی‌کرد یکبار نشون میداد بزرگ شدن . افسوس کوچیک هستین مثل تیم تون . انشالله که پرسپولیس بازم قهرمان میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
اون موقع که سپاهان نیم ساعت دیرتر وارد زمین شد و شما فرار کردید تا بازی سه هیچ بشه از این حرفا نمیزدی؟؟؟
اون موقع که استقلال درخواست تعوبق بازی داد و شما با هوچیگری سوپرجام گرفتید نظری نداشتی؟؟
بی منطق و هوچیگر مثل لنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
از خدا میخوایم حق مظلوم از ظالم گرفته بشه انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
متاسفم، عدالت باید برای همه تیم ها یکسان باشد، نه فقط یک یادو تیم پرطرفدار؟! چطور بی قانونی دربکارگیری پاتوسی دراستقلال را می‌گذارید ولی... خب اگر می‌خواهید باناعدالتی، پنالتی گرفتن ها، و.. طرفداران استقلال را پس ازده سال خشنودکنید خب علنا بگویید کمااینکه وزیر ورزش گفت که یک تیم نباید همیشه قهرمان باشد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام. من به عنوان یه اس اس دوآتیشه از گدایی امتیاز و اینجور قهرمان شدن تیمم متنفرم. قهرمانی واقعی و کسب امتیاز در زمین لذت دیگه ای داره. حقیقت اینه.
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۱۳:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه استقلالی هستم ولی تقریبا حقو به گلگهر میدم اصلا تمام کار گلگهر غیر قانونی بوده چرا فدراسیون فوتبال این مدارک تقلبی را تایید کرده وکارت بازی صادر کرده بر چه اساسی اگر فقط گرفتن مدارک وزدن یه مهر تایید زیر مدارک وظیفه فدراسیونه خوب این کارو حاج محمد بقال سرکوچه هم انجام میده پس وظیفه فدراسیون بوده با وزارت ورزش گابن مکاتبه وصحت مدارک را تایید یا تکذیب کنند پس نود درصد تقصیر گردن فدراسیون فوتباله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
یکی تو استقلالی هستی یکی هم بابامسعود خدابیامرز ))
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اینکه یه عده دارن میسوزن قابل درکه
چون 5 سال با مثافت کاری قعرمانشون کردن و الان فمر میکنن همه مثل خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
سرور کیسه
۱۹:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
این که یک کیسه فشاری بشه برای من پرسپولیسی کافی است
Iran (Islamic Republic of)
دایی
۰۷:۵۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
هوچی، اول برو چند جلسه املا کار کن بعد بیا اراجیف بنویس
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اقایون انگار یادشون رفته که جعل سند کردن
استقلال که جعل نکرد ، فقط بحث تضمین مالی بود که برابر قانون نه استقلال نه پرسپولیس صلاحیت دادن تضمین بانکی ندارند
پس بهتره فرا فکنی نکنید و بپذیرید که عامل فساد و جعل و تقلب و کثافت کاری و بی غدالتی گل گهر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
گیرم که دوامتیاز برگرده بازم اولیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
متاسفانه این فدراسیون بخاطر لجاجت با امیر قلعه نویی به راحتی حق و حقوق باشگاه گل گهر را تشییع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
انشاالله پرونده بعدی ورود به جعل قرارداد طارمیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا فدراسیون و کمیته استیناف و در صدر آن دادرس فقط برای قهرمانی استقلال را تمام کردند. چرا هیچکس به قراردادهای نجومی استقلال با بازیکن های خارجی چیزی نمیگوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
وقتی هر کسی رو بدون دانش وعلم فقط با پارتی بازی رانت انتخاب میکنند و در جایگاه مسئولیت قرار میدن همین میشه، ای طرف که بیانیه داده هنوز هیچی از قوانین نمیدونه تازه یه مسائلی که اصلا هیچ شباهتی به این موضوع نداره رو ربط میده به این مووضع، آدم اولا پاتوسی بازی ملی داشت، دوما تا مشکلش حل نشد بازی ندادن سوم جعل انجام ندادن چهارم تاریخ آخرین بازی ملیش یک سال کمتر بود که بااستعلام درست نه جعلی اوکی شد، بعدشم کسی از استقلال شکایت نکرد مطمئن باش اگر شکایت هم میشد باشگاه استقلال خودشو مثل شما نمیزد و به بازیکن مورد دار بازی بده، الان مثل باشگاه پرسپولیس دوتا بازیکن تاجیکیشو بازی نداد تا اوکی بگیره حالا هر باشگاهی هم شکایت کنه اونا بازیکنشونو بازی نمیدن تا تبرهه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
بازهم مافیای فوتبال کارش را کرد کمیته استیناف از ترس کنفدراسیون فوتبال اسیا رای غلط کمیته انضباطی رو تایید کردرایی که عجولانه داده شد الیته این سرعت عمل در رای باشگاه گل گهر مظلوم بود چراکه اگر تیمی دیگر بود هرگز چنین رایی صادر نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس قهرمان
۱۰:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام بهتر باشگاه گل گهر بره فیفا شکایت کنه داخلی این مشکل حل شو نداره.
Russian Federation
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
مگه فقط استقلال دادن به سپاهان هم دادند که بیشتر از استقلال بوده اون موقع سپاهان صدر جدول بود
Iran (Islamic Republic of)
کیسه سوز
۰۷:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
کدام استیناف؟ کدام عدالت؟ وقتی پای تیم جماران وسط باشد عدالت معنی نداره،
ولی آخر فصل به وجود همه کمک معشیتی هایی که به این طویله میشه تا بعد ده سال به جام برسن دبل هتریک خیلی میچسبه
Iran (Islamic Republic of)
شهربار
۰۵:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
این هم ادامه نامدیریتی در فوتبال ایرانه. اینا بخشی از همون جریان هستند که امثال تاج و ویلموتس را بر مردم و ورزش ایران تحمیل کرده اند. به جز ظلم چه انتظاری از اینها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
7 امتیاز نه 9 امیتاز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
شما مدارک جعل نکردید ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
منتظر دادرس بودی‌دفاع بکنه از غیره کیسه؟.
Iran (Islamic Republic of)
فرزان
۰۱:۳۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا اینجوری قهرمان هم بشوید شرم بر شما که علاوه بر گل گهر بیش از نصف نیم ها متصرر شدندمن طرفدار استقلال بودم اما الان بیزارم از استقلال که با ضایع کردنن حق دیگران میخاد خودشو مطرح کنه این دزدی روز روشن است آهای اونهاییکه سنگ استقلال را به سینه میزنیداگر جای تیم ها عوص شده بود واز اشتقلالتون کم شده بود همین حرف را میزدید استیناف واقعا ازادانه رای داد؟ آدم و عالم میدانند که رای انها دستوری بوده خجالت اوره اقایون استیناف این ترازوی عدالت که که شما را نصیب شده خیلی خوش جهته شما اگر پیش همه رو سفید باشید نزد خدا و خودتون از ذعال سیاه ترید
Iran (Islamic Republic of)
آرتا
۰۱:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
چرا چیزی از پرونده مهدی طارمی و تقدیم پنج دوره قهرمانی تبعیضی و جام های اسنپی و لیگ مسعود کاپ نمیگی؟ بزار من جوابتو بدم چون توهم قطعاً یک لنگیه بی افتخاری و داری میسوزی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
تقلب کردی، طلب کار و فضول هم هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام بر مردم کرمان وتیم گل گهر از روزی که فدراسیون افتاد دست خادم افشاریان و........ومهره های اصفهانی ها فاتحه فوتبال خونده شد خدایی پیگیر باشی به فیفا وکسی شکایت ببرین حق تیم را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
بله چطوره بخاطره جعل سند یه جام به لنگ بدن یه جامم به کرمونیا...
Iran (Islamic Republic of)
دایی
۰۷:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
کرمونی ها و پرسپولیسیا جامو خودشون میگیرن اگه دست ی عده از سر این فوتبال برداشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دیگه دوران جعل و کلاهبرداری به پایان رسید
حالا نوبت کسر ۶ امتیاز لنگ بخاطر بدهیش به پدیده و پیگیری جعل قرارداد طارمی و رفتن به دسته پایینتر و پس دادن دو جام اهداییه
اون بابامسعودو لولو برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
یکی نیست بهشون بگه چطور دو ساعت قبل از مسابقه جلو بازی دو بازیکن خارجی استقلال رو گرفتن و تمام‌برنامه های تاکتیکی تیم (اونایی که فوتبال میفهمن میدونن چی میگم الا لنگی جماعت) رو بهم ریختن نمیومدی از تلاش جانانه داخل زمین حرف بزنی عمو،تو که تیمت با کمک درودگر .... و تیم داوری و شانس به زور یه امتیاز از استقلال گرفت خواهشا حرف از ناتوانی امتیاز گرفتن تو زمین نزن و فقط ببندش. لنگی های که حرف از بذل و بخشش امتیاز میزنن هم من یکی ازشون خرده نمیگیرن اینا یک‌سال غیر قانونی طارمی رو بازی دادند و مل فوتبال ایران و کمیته انظباطی و غیره رو به اونجاشون حساب کردن الان که میبنند قانون به درستی اجرا شده و جلو تخلف‌رو گرفتند تعجب کردند.
Iran (Islamic Republic of)
کیسه حکومتی
۱۰:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
چون برنامه ریزی بود که به کیسه امتیاز بدن بیرون زمین ما خیالمون راحت شما کیسه کشا دستتون به کاپ نمیرسه یبار بهتون حال دادن ببینم بازم وجودشو دارن بهتون حال بدن قهرمانی واس ماس
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
واقعا برای این ملت و این مردم متأسفم از اول معلوم بود هیچ موقع یه آدم بی لایق نمیاد حرف همکارشو تو کمیته انضباطی رد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
تاوان این حروم خوری پس داده میشه.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
حرام رو امثال شما خوردین که وقتی سپاهان وارد ورزشگاه شد از ترس با عجله فرار کردین و بعدم حکم به نفع تون صادر شد
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۳:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کل ارکان مملکت رو فساد گرفته و فوتبال از همش فاسدتر!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ostoore
۲۲:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خدایی با چه جراتی همچین کاری کردن،صدای همه تیمارو در آوردن
Netherlands
Amir
۱۵:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دوست لنگی چرا زمانیکه در سوپر جامی که یکشبه تصمیم به برگذاریش گرفته شد و فرداش استقلال لنگ براشون بازی انداختن در صورتی که همه میدونستن استقلال با کلیه نفراتش و خرج فراوان تو اردوی ترکیه هست نمیتونه بیادو نیامد و سه هیچ بنفع لنگ شد صبحت از جرات فدراسیون نمیکزدید یا سه امتیاز مفتی که از بریدن سر سپاهان تو جیبتون ریختن جرات جرات نکردی ؟
کسی اینجوری حرف میزنه که سابقه ای خودش پاک باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن رحمتی
۲۲:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
بخاطر دشمنی با گل گهر نیست که ۹ امتیاز از گل گهرکسر کردن بلکه سیاست بر اینست که انسال به هر قیمتیه استقلال قهرمان بشه حتی با امتیازاتِ چشتِ میزی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دقیقا مثل اون 5 سالی که سیاست بر این بود شما قهرمان بشید
Netherlands
Amir
۱۵:۲۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اخوی پنج سال سیاست بود برای لنگ حالا یکسالم استقلال. چشم دیدن اینم نداری؟
یادت رفته سه امیتاز سه هیچ سپاهان و یا یک فصل بازی غیر قانونی طارمی
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۹:۱۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
چطور پارسال به خاطر پنج دقیقه بازی سپاهان رو سه صفر کردن،،
اونم در شرایطی که مردم جلوی اتوبوس رو گرفته بودند و نیروی پلیس راه رو باز کرد با این وجود تو راهروی رختکن باشگاه به هم رسیدن ولی پرسپولیسیها با سرعت خارج شدن چون نیم ساعت از وقت بازی گذشته بود و این شد بهانه و بابا مسعود سه امتیاز مفت داد به اینا ،،، کمیته استیناف خوب بود اون موقع
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
ورزش ایران سیاسی شده درست شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اقایون استقلالی،نون بازوتونو بخورید! ای کاش ادم تیمش پانزدهم جدول بشه ولی خودش امتیاز بگیره! من نظرم اینه کلا بازیهارو تعطیل کنن یه روزی مشخص کنن و کاپ قهرمانیو بدن به استقلالیا و خلاص! بقیه هم برن شطرنج بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
اقیانوس
۱۵:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا




5 سال بابا مسعود بهتون جام داد
البته جام اسنپی هم قشنگه
بذارید توی تاریخچه کثیف لنگ
ما نیازی به امتیازات بابامسعودی نداریم
خیلی زمان بابامسعود بهتون خوش گذشت
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۲:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
به جای ده صفحه شر ور تحویل مردم بدید مستقیم به فیفا شکایت میکردید نه اینکه بشنید طومار بنویسیید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کمیته استیناف چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کمیته ی استیناف گفته باشگاه گل گهر باید خودش در مورد قانونی بودن یا غیر قانونی بودن بازیکن گابنی تحقیق میکرد قبل از دپارتمان بین الملل فدراسیون. گفته شده ایمیل ها هم جعلی بوده من نمیدونم این موضوع صحت داره یا نه چون باید پرونده رو ببینم ولی اگه درست باشه صد درصد باشگاه گل گهر از غیر قانونی بودن بازیکن گابنی اطلاع قبلی داشته و مقصر است. به نظرم این موضوع تایید شده و کمیته ی استیناف رای را به درستی صادر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
بهتره به جای این حرفا بررسی کنید دلیل اینکه علی رغم محکومیت لنگ در پرونده گل محمدی و پدیده چرا از این تیم کسر امتیاز نمیشه؟؟ رای قطعی صادر شده ولی انگار نه انگار
چرا وقتی سوپرجام بدون بازی به لنگ جام دادن از این حرفا نبود؟
چرا وقتی بازی سپاهان سه صفر شد آب از آب تکون نخورد؟
یه بار یه رای به نفع استقلال صادر شده زمین و زمان رو بهم دوختید تازه اونم به حق بوده نه ناحق
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۱:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
آخه چرا چرت میگی همیشه دارن سر پرسپولیس رو میبرن متمعاً باش اگه همین پرونده به نفع پرسپولیس بود رای رو به نفع گل‌گهر می‌دادند

چرا دارین سر تیمی که در این پنج سال پنج بار قهرمان شده و دو بار به فینال آسیا رفته رو میبرین و واسه اینکه کیسه با اون بازیکنای کثیفشون ک ده ساله جام ندیدن صداشون در نیاد امسال هر جور شده میخواین کیسه رو قهرمان کنید واقعا متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
شمایی که دم ازعدالت وبی عدالتی میزنین اونموقع که به لنگیا کیلویی امتیاز میدادن صداتون درنمیومدالان زرنگ شدین؟ رفتین لابی ببندین دوتابازیکن مارو ازبازی خارج کردین که به خیال خودتون بازی رو دربیارین؟ این نقره داغی که توسط تیم حقوقی ماشدین یه خط ونشون واسه همه ست تا کسی دیگه جرات نکنه پارو دممون بزاره. گیریم اون یه امتیازمساوی هم مال شما.الان کجای جدولین؟
Iran (Islamic Republic of)
گوجه نشان تک ستاره
۲۱:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
از گل گهر انتظار میره به ک ا س شکایت کنه تا حق شو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا سنجری
۲۱:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
هدف فقط اینه مردم را نسبت به قوانین نظام بدبین کنند فکر 300هزار شهروند یک شهرستان را نمی کنند شرمتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
وقتی یه طرف تیم کیسه باش همه بسیج میشن برای کیسه بالاخره یجوری باید این تیم قهرمان بشه
Iran (Islamic Republic of)
بابا مسعود
۲۰:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
آقای یا خانم گل گهر به جای بیانیه دادن با سپاهان و پیکان شما که که دیدید شکایت شده بازیکنان رو بازی نمی دادید تا جلوی ضرر رو بگیرید دیگه چرا و پرت نگید دوره ای که به استقلال بزنی در بری تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
واقعا به خاطر استقلال سر گل گهر بریدن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
تاج! خخخ
فینال واقعی آسیا
گداهای امتیاز
بار کج به مقصد نمیرسه! از این حق خوری ها استقلال کم نداشته ولی
Netherlands
Amir
۱۵:۳۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
خوش اومد اعتراف کردی که فقط نهایت پاره شدن لنگ واقعیش رسیدن تا فینال و لیاقت قهرمانی نداره . دمت گرم
بعدش لنگی جون منظورت از واقعی چی،
اگر زمان قهرمانی های سرورتون تاج آسیاست شما هم اونزمان بودید پس چه کاری میکردید اگر دور جدید نظرته با با یک تیم ۸۰ درصد تغییر بازیکن و نا آشنا تو ریاض دو هیچ باختیم لنگ با تمام نفراتش اصلیش که هشت تا ملی پوش و بدون تغییر و تقویت شده تو ریاض سه هیچ باخت برو لنگی عزیز یکم خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله رضاعلی
۲۰:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
یک سال طارمی غیر قانونی برا لنگ بازی کرد بابا مسعود باشگاهها راتحدید کرد شکایت ننویسند حال قانون اجرا شده
بازی سوپر جام ۳ روز قبل بازی رای به ۳ ۰ شدن استقلال دادند با یه جام اسنپی چرا دو ساله سوپر جام آخر فصل انجام نمی شه بازی با سپاهان زود به نفع لنگ رای دادند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
من طرفدار استقلالم ولی ار پایان فصل با اختلاف کمتر از ۲امتیاز قهرمان بشه قهرمانیشو قبول ندارم باید قبول کنیم چنین تخلفاتی باید جریمه مالی بشوند نه کسر امتیاز چرا که تو زمین فوتبال فقط توپ و پا نقش دارند برای نتیجه، من حتی تو پرونده باشگاه پیروزی و النصر هم حق را به تیم پیروزی دادم
Iran (Islamic Republic of)
توپچی
۱۹:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام...بالاخره هرجوری شده میخوان دوچرخه رو قهرمان کنم...غافل از اینکه کیسه ها تو نیم فصل دوم نهایت بتونم نایب قهرمانی رو بدست میارن...اس اس اث میلان ..بععععععع...خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
دمتون گرم"گدایی باشگاه شاکی رو خوب اومدید.
دعا میکنیم با ایم گدایی و آبرو ریزی حداقل شخصیت نایب قهرمانی رو داشته باشن و بتونن دوم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
بنام خدایی که در همین حوالیست، عدالت در ایران مخصوصا فوتبالش ب اوج کمال رسیده چنان که تیمی مثل استقلال با رانت خواری و داشتن مدافعانی چون فدراسیون و استیناف برای خود بر روی زمین خدایی می‌کند پس گله ای نکنیم و شکایت خدا ب پیغمبرش رو پاک کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
هشت سال تمام قانون بخاطر پرسپولیس زیر پا گذاشتن همه تیمها ساکت بودن الان صداشون درآمد در ضمن استقلال تنها نیست سپاهان و پیکان هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۹:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
مسلما این بیانیه،با همفکری باشگاه لنگ تنظیم شده،درغیراینصورت،چطورباشگاه گل گهر به آرتا گذشته اشاره میکنه،اما هیچ اشاره ای به جعل طارمی،۳_۰سپاهان اشاره نمیکنه،ضمن اینکه رای صادره درتخلف وجعل ایمیل های باشگاه خودتان صورت گرفته،جالبه گزارش پلیس فتا هم هست.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
این آخر بی عدالتیه قهرمان شدن استقلال یاسپاهان به قیمت قانون هدف دار و حق کشی
Iran (Islamic Republic of)
بیطرف
۱۸:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
دوست دارین تیم کیسه قهرمان بشه اما کور خوندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
حق وعدالت این نبود ودرحق گل گهر ظلم شد
هم بخاطراینکه بدون نهایی شدن حکم جدول راتغییردادن وروحیه تیم ازبین رفت
هم دراخرکه رای به ناحق دادن وبه نفع بقیه تیم هاشد و خودگل گهرهم ازرقابت بابقیه تیم های بالا نشین جدول جامونده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خدالعنشون کنه که حق راناحق‌میکنن باباتیم گل گهربازی هاروبرده این معلومه چرابه ضررش رای میدندنمیدونیم بایدازمراجع بالاتربین الملل شکایت کننددر ضمن افشاریان هم استقلالی هست گل گهرهم شانس نداشت چون یک سر تیم هامقابل استقلال است‌اگراستقلال نبودشک نکنید رای به سودگل گهربود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خدا نگذره اونایی که پول مفت مردم فقیر رو میدن پای این فوتبال
هم استقلال و هم پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
مسخره ترین رای تاریخ فوتبال دنیا.
باید به فیفا شکایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
باید به خود فیفا شکایت کنید تاشخصا ورود کنم واینطوری همه ایران رو محروم کنند بهتر از اینه که یه گروه یا تیمهای خاص همه چیز رو مال خودشون بدونن واقعا متاسف هستم برای این سرزمین این مردم وورزش این سرزمین که اینقدر افراد نالایق وپولکی وحق خوری رو روی خودش داره واقعا متاسف هستم برای اشخاصی که در مقام داوری قرار گرفتند و اینقدر بیلیاقت وبی کفایت و بیتدبیر رای صادر کردند
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار کیسه حکومتی مال مردم خور با افتخار
۱۸:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
فقط بخاطر تیم کیسه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
تا جایی که ما میدانیم 7 امتیاز بود 9 امتیاز را از کجا اوردید ضمنا چرا از ماجرای طارمی چیزی نمی گویید مسئولین گل گهر برای جلب توجه و به قول معروفبرای جمع کردن یار از اون حرفی نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
آبی ترین
۱۷:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
من ابی ترینم . بدون این هدیه و ظلمی که به گلگهر شد . ما قهرمانیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اره قهرمانین به لطف فدراسیون و کمیته استیناف ،
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
شتر د خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد که دانه دان۵ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
2امتیاز خوبه دمتون گرم باز یه بازی جلو افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۰۵:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
گدایی امتیاز....زشته با گدایی امتیاز بخواید به قهرمانی فکرکنید.خدا جای حق نشسته و قهرمان نمیشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
خب دیگه بعد از ده سال امسال هر طور که شده میخوان قهرمانی رو بدن به کیسه و گرنه آبروشون میره
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۷:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
شما که قهرمان شدید چیکار کردید الان تو اسیا بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۹:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
لنگی درقاموس مافیای لنگ۵سال جام اسنپی،هدیه بابامسعودتون بود،آلزایمرکه نگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
ما که قهرمان شدیم چیکار کردیم؟ به سوزش و دودت دقت کن، میفهمی ما چیکار کردیم، دو حضور موفق تو آسیا داشتیم، یبارش با پنجره بسته بوده، چند قهرمانی سوپر جام و جام حذفی هم داشتیم، امسالم به خاطر بی کفایتی فداسیون کیسه کش از آسیا محروم شدیم. همین فدارسیونی که براتون امتیاز میدزده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
داداش حرفات درسته ،یعنی واقعا درسته ولی طرفت کیسه هستش مافیایی ترین حکومتی ترین تیم بی پایه و اساس ترین تیم تاریخ ایرانه و هر چقدر تلاش کنید فدراسیون و تمام ارکان فوتبال این کشور پشتش هستن پس وقتتو حروم نکن
Iran (Islamic Republic of)
تاجیییییییییییییی
۱۶:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
من به عنوان یک استقلالی انتظار شو نداشتم رای به سود ما بر گرده ولی عالی شد میریم برای قهرمانی هورااآاا
Iran (Islamic Republic of)
قلعه نویی
۱۶:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کاملا درسته . ماقیا یعنی همین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسمعیلی
۱۷:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
دلم برا لنگی های حقیر که دو دقیقه قهرمان آسیا بودن میسوزه که دارن تیمی رو مسخره میکنن که تاج فوتبال ایرانه دو تا قهرمانی داره که ۵۰۰سال دیگه نمیتونن بدست بیارن البته شاید قشقایی عزیز قهرمان آسیا بشه ولی لنگ حقیر عمرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
مگه شماگداشتیدماسید1بودیم مستقیم رفتیم اسیا
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
جوک سال تعریف کردی لنگ که انواع واقسام بانک براش خالی میکنندمیریزن توگلوشون
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۹:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کدوم تاج کدوم ستاره ... بازی با بنگلادش رو بازی حساب میکنی اون قرنی که کیسه بازی کرد هنوز لیگ حرفه وجود نداشت با دو تا تیم کوچیک بازی کردی افتخار میکنی اگه مردی مثل پرسپولیس در این چند دوره بیا آسیا بیا تا پای فینال شما تو همین لیگ ایران هیچی نیستی ده ساله هفتم به پایین جدولی ... مغرور نشی کیسه ...
Iran (Islamic Republic of)
علی اریا
۱۹:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
استقلالی های عزیز جام رو آخر فصل میدن دل خوش قهرمانی تقدیمی نیم فصل نباشیدبا این کارها قهرمان نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
استقلال پکیده تر از این که قهرمان بشه اونا ستاره قرب داره قول میدم که استقلال به جایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ۲۲سال قدمت ۲ قهرمانی آسیا داره
آخرین اخبار