رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت : چنانچه بر اساس تصمیم ستاد کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نشود، حتما برنامه‌های جایگزین برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- عباس سروری گفت : دهه فجر به عنوان فرصتی مغتنم برای تببین دستاورد‌های انقلاب است بسیاری از جوانان و نسل جدید نمی‌دانند در زمان رژیم طاغوت مردم در چه شرایطی به سر می‌بردند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت کنونی استان در زمان انقلاب حضور نداشته اند و از آنچه که در انقلاب رخ داد بی اطلاع هستند و امروز این وظیفه ما است که آنچه رخ داده را به اطللاع همگان برسانیم.

در سال‌های قبل از انقلاب نزدیک به ۱۵۰ هزار نظامی آمریکایی در ایران حضور داشتند و هرگونه تصمیم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... در کشور باید با نظر بیگانگان گرفته می‌شد.

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنان اقتدار و جایگاهی در جهان و منطقه رسیده ایم که مردم دنیا به انقلاب اسلامی ما ارادت خاصی دارند و نام امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب و بزرگانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی در جهان طنین انداز است.

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی وضعیت خدمات و زیرساخت‌ها در سراسر کشور و استان کرمانشاه برای مردم بسیار متفاوت شده و مردم در دورترین روستا‌ها نیز به اکثر امکانات دسترسی دارند.

چنانچه راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شود، تدابیر لازم برای اجرای هرچه باشکوه‌تر این اجتماع مردمی اندیشیده خواهد شد.

از دستگاه‌های مختلف درخواست می شود در مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی، هنری و ارائه دستاورد‌ها برپا کنند.

اگر هم بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نشد، برنامه‌های جایگزینی را در نظر خواهیم گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.