مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: دهه فجر امسال ۴ طرح کشاورزی با ۱۶۱ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حمید رشیدی گفت: این طرح‌ها در زیر بخش‌های آب و خاک، دام و صنایع تبدیلی از محل اعتبارات استانی، تسهیلات کارا و آورده شخصی به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول گفت: کانال آب بر قنات سویس به طول ۱۳۰ متر، یک واحد سرد خانه بالای صفر به ظرفیت هزار و ۴۰۰ تن در روستای سید حسین و ۲ واحد دامداری گوساله پرواری به ظرفیت ۲۰۰ راس در روستای ملای بلوط از جمله طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری بخش کشاورزی این شهرستان در دهه فجر است.

رشیدی با اشاره به شعار محوری امسال دهه فجر وزارت جهاد کشاورزی با عنوان جهاد کشاورزی، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی گفت: با بهره برداری این طرح‌ها برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده و ۶۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: تغییرات وسیع و گسترده‌ای در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های متعدد و اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان کازرون ایجاد شده، که رونق و رشد اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار