به گفته مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی، سامانه خرید محصولات تنظیم بازار در شهرستان بیرجند از دیروز ۱۲ بهمن آغاز به کار کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - ضیائیان احمدی گفت: کالا‌های تنظیم بازار با قیمت مصوب در کارگروه تنظیم بازار به محض اختصاص سهمیه به خراسان جنوبی، در سامانه اداره کل پست استان بارگذاری شده و هم استانی‌ها می‌توانند نسبت به خرید این کالا‌ها اقدام کنند.

به گفته او در حال حاضر شکر تنظیم بازار برای هر فرد ۴ بسته ۹۰۰ گرمی با قیمت هر بسته ۱۴ هزار تومان در سامانه موجود است و امکان خرید برای افراد در شهرستان بیرجند وجود دارد.

ضیائیان احمدی گفت: در تلاشیم امکان خرید اینترنتی کالا‌های تنظیم بازار با استفاده از سامانه پست برای دیگر شهرستان‌های استان فراهم شود.

به گفته مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در حال حاضر علاوه بر سامانه، توزیع شکر در برخی از فروشگاه‌های منتخب شهرستان بیرجند صورت می‌گیرد.

اشتغال ۱۰ نفر به دنبال توزیع اینترنتی کالا‌های تنظیم بازار

الهامی مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: ۱۰ نفر در قالب پیک در بخش خصوصی با اداره پست برای رساندن کالای تنظیم بازار به درب خانه متقاضیان همکاری می‌کنند.

به گفته او کالای درخواست شده ظرف ۴۸ ساعت تحویل متقاضی می‌شود و از دیروز تاکنون حدود ۷۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

الهامی گفت: افرادی که به اینترنت و سامانه دسترسی ندارند می‌توانند با شماره ۳۱۱۴۰ تماس بگیرند تا اپراتور کار ثبت نام شان را انجام دهد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.